Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Trzy dni temu po zatrzymaniu się na czerwonym świetle zapaliła mi się kontrolka DSC i ręcznego obie na POMARAŃCZOWO. Dodam, że bez ABS'u tylko DSC i RĘCZNY.

Podłączyłem kompa z INPA i sprawdziłem kilka rzeczy.

 

Bezpieczniki - OK

Poziom płynu hamulcowego - OK

Czujniki prędkości - sprawne 4 szt.

Czujnik skrętu - sprawny

 

i teraz trzy screeny

 

Takie coś wyświetla się po odczytaniu błędów DSC

http://img259.imageshack.us/img259/8418/20120501142729.jpg

 

Niepokoi mnie ten screen, pozycja "Voltage Pump"

http://img717.imageshack.us/img717/6524/20120501143722.jpg

 

I tutaj druga pozycja po prawej

 

http://img689.imageshack.us/img689/6401/20120501143857.jpg

 

Czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być ?

Co jeszcze trzeba sprawdzić, czyżby padła cała pompa, może czujnik ciśnienia ?

 

 

Mam jeszcze taką sytuację po zimie, że jest lekko skręcona kierownica podczas jazdy na wprost. INPA to potwierdza, kiedy angle sensor pokazuje zero kierownica jest lekko skręcona. W poniedziałek jadę na geometrię ale czy to faktycznie może zakłócać pracę reszty systemu ?

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie daje się tego skasować, za chwilę znowu wskakuje. DIS'a niestety chwilowo nie mam - zmiana laptopa.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie mam jeszcze zainstalowanego DIS'a ale coś się dzieje :)

A dzieje się to, że jak auto postoi trochę w cieniu to błąd znika. Pojawia się ponownie po kilku minutach. Z informacji jakie znalazłem w sieci tu i tam to prawdopodobnie walnięty będzie pierwszy czujnik ciśnienia. Jak będzie DIS to się jeszcze raz to sprawdzi.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

Witam, dołączę się do tematu, ponieważ mam podobny problem.

Po zapaleniu silnika, kontrolka trakcji i kontrolka abs świecą się na żółto i za chwilę gasną.

Jak pada deszcz lub myję auto, to po uruchomieniu silnika nieraz te kontroli się zapalają na żółto i już nie gasną.

Gasną dopiero w trakcie jazdy za jakiś czas, lub po wyłączeniu ponownym uruchomieniu silnika.

Niekiedy wraz z nimi zapala się rownież kontrolka hamulca ręcznego na czerwono.

 

- Bezpieczników nie sprawdzałem, ale raczej ok, bo kontrolki na zmianę gasną i świecą

- płyn hamulcowy ok

- zegary + komputer działają

- problem pojawia się zazwyczaj gdy jest mokro. jak jest sucho to jest wszystko ok.

- kiedyś mi wywaliło jakiś błąd wlasnie z czujnika abs lewego tylnego koła moze cos znim nie tak?

 

Na dniach podepnę się pod kompa ale spytać nie zaszkodzi.

Czy jeśli po uruchomieniu silnika kontrolki trakcji i abs gasną po paru sekundach, to to znaczy, że któryś czujnik abs jest do wymiany?

I to prawda ze w e46 320d 1999r bardzo ciezko wyjąć ten czujnik i zazwyczaj bez jego uszkodzenia nie da się go wyciągnąć?

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.