Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy Ktos na forum probowal juz "regenerowac" zawor DISA?

 

Nowa sztuka do mojej 530i to najmniej 598 zl i srednio sie mi usmiecha tyle zaplacic.

Z tego co wiem nie ma zamiennikow na rynku ale widze, ze sa na ebayu w USA zestawy naprawcze.

http://www.ebay.com/itm/160771645133?item=160771645133&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item256ebc9ecd&vxp=mtr

Wyglada te czesci dosc solidnie wiec moze warto?

 

Moja DISA zaczyna halasowac ( jest lekki luz na klapce) i wolabym ten zawor zregenerowac poki klapka sie jeszcze trzyma i nie opuscila swego miejsca pracy wpadajac do kolektora.

Opublikowano
czyli wyjdzie 300 a za 495 moge Ci nową załatwic po moich znizkach

 

 

Cene masz faktycznie dobra ( znaczy znizki chyba z 20%). :cool2:

 

Oczywiscie mowimy o nr 11 61 7 544 805 bo "podobno" jest ulepszony w stosunku do pierwowzoru 11 61 7 502 275.

Tyle , ze szperajac nie moglem sie doczytac na czym ow ulepszenie polega. Bo jesli ow klapka i dzwignia zostaly plastykowe to dragnia spowodowane przez przeplyajace powietrze z czasem znow uszkodza te elementy.

A te z ebay sa niby z aluminium, czyli zupelnie teoretycznie lepsze.

Oczywiscie zostaje kwestia , co po aluminium jak memebrana byc moze juz niedlugo walnie , w koncu ma juz 11 lat. Trzebyby znow kupowac nowa DISe i plan oszczednosciowy byl wzial w leb.

 

Dzieki gorik za propozycje, rozwaze ja :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak mówimy o czesci nr.7 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2879-kolektor-ssacy/vCE59142 rabaty mam od 15 do 25% ja tez się czaje z wymianą choc jeszcze nie ma luzu to juz ją słychac moze na 2szt jeszcze bym cos urwał :wink:
Opublikowano
tak mówimy o czesci nr.7 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2879-kolektor-ssacy/vCE59142 rabaty mam od 15 do 25% ja tez się czaje z wymianą choc jeszcze nie ma luzu to juz ją słychac moze na 2szt jeszcze bym cos urwał :wink:

 

jesli juz ja slychac to pewnie luz sie juz pojawil na osi tej klapki. I bedzie tylko gorzej.

Jak uslyszalem, ze silnik zaczyna pracowac jak diesel to odpialem wtyczke na DISie i od razu zapadala cisza, to wyciagnalem ja celem weryfikacji i maly luz jest. Wiec mentalnie trzeba sie przygotowac na wydatek.

 

To moze faktycznie sprawdz cene koncowa jesli kupisz dwie sztuki 11 61 7 544 805 ( moze ktos dolaczy?) i byc moze temat szybko zamkniemy kupujac nowe czesci a nie bawiac sie w regeneracje prawie juz trupkow?

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jakby dalo rade to bym sie dolaczyl ...? bo mnie disa wysiadla

klapka lata sobie luzem.

 

Koniec koncow zamowilem z USA zestaw naprawczy do DISY.

Wykonanie czesci pierwsza klasa!

Jak na razie wszystko OK i sadze, ze te elementy sie nigdy nie rozsypia jak te plastykowe co BMW oryginalnie wrzuca.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Jakby dalo rade to bym sie dolaczyl ...? bo mnie disa wysiadla

klapka lata sobie luzem.

 

Koniec koncow zamowilem z USA zestaw naprawczy do DISY.

Wykonanie czesci pierwsza klasa!

Jak na razie wszystko OK i sadze, ze te elementy sie nigdy nie rozsypia jak te plastykowe co BMW oryginalnie wrzuca.

 

Dzisiaj zwrocilem uwage ze klekocze mi DISA wiec przymierzam sie do naprawy.

Pojawily sie jakies problemy z DISA po zastosowaniu zest. naprawczego ?

Kupiles zestaw do M54B30 , taki? http://www.amazon.com/D057RK-11617544805-Intake-Adjuster-Repair/dp/B009S27BWQ/ref=pd_sim_sbs_auto_1

Opublikowano

Ja kupiłem taki zestaw od kolegi rolbas http://www.ebay.com/itm/DISA-INTAKE-MANIFOLD-ADJUSTER-UNIT-330i-530i-730i-X3-X5-Z3-Z4-E39-E46-E53-E60-/161006495472?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item257cbc26f0&vxp=mtr

Wcześniej jeździłem w ogóle bez klapki a po założeniu tego zestawu auto ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie z miejsca, silnik osiąga moment obrotowy przy niższych obrotach a z założeniem nowego zestawu nie ma żadnych problemów a gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości to jest instrukcja zamontowania w sieci :)

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • 1 rok później...
Opublikowano

 

Mam ten sam problem - urwała mi się przepustnica/klapka od DISA i jeżdżę bez. Czy ten zestaw naprawczy sprawdza się OK po dłuższym czasie?

Czy to jest ten sam co tutaj?

 

http://germanautosolutions.com/product.php?product=115

 

Rozważam zakup tego zestawu naprawczego lub nowej DISY. Skłaniam się bardziej do zestawu naprawczego bo mam podobne odczucie, że to jest znacznie trwalsze rozwiązanie od oryginału a cena znacznie niższa.

Zastanawiam się tylko jak z pozostałymi elementami zaworu DISA - następne co może paść to pewnie membrana ale czy są jeszcze jakieś inne słabe punkty, które by determinowały zakup nowej sztuki nad zestawem naprawczym? Dodam, że chodzi o auto z 2002 roku więc już 12 lat ma.

 

Ps. może ktoś też ma ten problem i kupimy kilka zestawów naprawczych? koszty wysyłki się zmniejszą dla każdego :-)

Opublikowano

Sprawdza sie.

Zamontowalem zestaw naprawczy 2 lata temu, przejechalem juz 100 tys km i wszytko jest w porzadku.

Opublikowano

Dziękuję za informacje.

Wysłałem pytanie do germanautosolutions.com o koszt wysyłki i zero odzewu.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odkopie stary temat.

 

U mnie również DISA zaczyna wariować. Co jakoś czas komputer wywala mi bład 2AAB widoczny w inpie.

 

Z uwagi na to najprawdopodobniej też czeka mnie konieczność wymiany.

 

Zaskanawiam się nad zestawem naprawczym ponieważ wygląda solidniej niż rozwiązanie zastosowane w orginale (plastik).

 

Można gdzieś w polsce dorwać ten zestaw naprawczy czy tylko ebay / https://vanos-bmw.com ??

 

Przy okazji mam pytanie ponieważ u mnie w 523 n52 występują 2 DISY (jedna mała, druga duża) po dwóch stronach kolektora, istnieje jakaś możliwość aby sprawdzić która DISA jest walnięta czy jedyna opcja to zdjęcie kolektora i sprawdzenia każdej z nich?

 

Z góry dzięki za informacje.

Opublikowano

Witam,

Wszyscy, którzy sa zainteresowani to mogę zregenerować DISa za 150 zl + przesyłka. Wszystko wykonywane jest na nowych częściach. Działa i wyglada jak oryginał. Warunkiem jest, aby zawor był szczelny oraz, aby klapka była cała nie połamana. Może miec luz czy obracać się bez oporu. Proszę o wiadomości na priv

Pozdrawiam i życzę milego dnia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.