Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od niedawna wystepuje u mnie problem przy skrecie maksymalnym w prawo,przy probie odbicia musze szarpnac kierownica,dzieje sie to tylko przy skrecie w prawo i wylacznie jak parkuje, nigdy nie ma tych objawow na postoju.Kierownica przy skrecie zachowuje sie tak jakby wpadala przez moment i potem musze juz szarpac zeby wrocila.Wyglada to jakby cos blokowalo powrotny skret,nie wiem od czego mam zaczac.Wczoraj z mechanikiem podnieslismy auto zdjelismy oslone i jak na zlosc ten problem nigdy nie wystepuje na postoju tylko zawsze podczas wolnego parkowania.Luzy na maglownicy sa ale jeszcze nie dramat,amortyzatory nowe.drazki,geometria ok wiec pozostaje chyba tylko maglownica i teraz nie wiem co oni dokladnie robia przy regeneracji maglownic czy to da efekt bo juz mi rece opadaja cala zawiecha nowa z przodu a i tak problem pozostal. Jesli macie jakies sugestie bede wdzieczny :D
Marcin
Opublikowano

Jak po wymianie zawieszenia byłes na geometrii to powinieneś mieć wydruk z ustawienia.

Na pewno przy geometrii nie sprawdzili ci róznicy kata skretu lewo - prawo.

Łożyska na Mc'u sprawdzałeś?

Opublikowano
Obawiam się że maglownica przy wolnej jeździe w skrajnym położeniu się blokuje, może być to wynikiem że ktoś ci na drażach źle zrobił geometrię i masz ja za bardzo przekręcona w jedną stronę. Auto będzie jeździć i będzie ok al nie powinno aż takiego wychyły robić kołami w jedną stronę. Jedź do gości co ci robili geometrii i im to powiedz.
Opublikowano
Od niedawna wystepuje u mnie problem przy skrecie maksymalnym w prawo,przy probie odbicia musze szarpnac kierownica,dzieje sie to tylko przy skrecie w prawo i wylacznie jak parkuje, nigdy nie ma tych objawow na postoju [...]

 

U mnie był dokladnie taki efekt jak trochę za mocno dociagnalem śrubę do regulacji luzu na maglownicy. Spróbuj delikatnie ją popuścić i zobacz jak się będzie zachowywać przekładnia.

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
.... może być to wynikiem że ktoś ci na drażach źle zrobił geometrię i masz ja za bardzo przekręcona w jedną stronę. ... do gości co ci robili geometrii i im to powiedz.

 

Raczej wina będzie po stronie mechanika, który wymieniał te drążki. Żeby sprawdzić, co jest xle wkręcone musisz podnieść samochód i zobaczyć, czy końcówki drążków maja zbliżoną ilośc zwojów wystajacych przed nakrętką kontrującą.

Opublikowano (edytowane)
Mi też sie wydaje że to wina geometrii zwłaszcza że za pierwszym razem jak Ci ustawili to miałeś problemy z czujnikiem skretu Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Mi też sie wydaje że to wina geometrii zwłaszcza że za pierwszym razem jak Ci ustawili to miałeś problemy z czynnikiem skretu

 

Oczywiscie geometria ponowna jak najbardziej, tylko niech przed tym sprawdzą równomierność wkreconych końcówek drążków. No i obowiązkowo podczas geometrii niech sprawdzą róznicę kąta skrętu.

Jak zrobisz geometrię to wrzuć skan z wydruku.

Opublikowano
Te schody mam odkad moja pani uderzyla w kraweznik,geometria byla robiona ze 3 razy zawsze ok,postaram sie wrzucic wydruk ale w tylu garazach co ja bylem wszyscy rozkladaja rece juz patrzec na mnie nie moga ,malo tego nawet w ASO niewiedzieli dlaczego tak sie dzieje.Wszyscy pseudo mechaniorzy tylko umieja powiedziec ze to wina maglownicy ale ja obstaje ze to moze tez byc problem z krzyzakiem laczacym maglownice bo przy uderzeniu moglo go skrzywic.Nigdy nie oszczedzam na aucie dlatego patrzec nie moge na brak zaangazowania i checi ludzi w warsztatach zeby rozwiazac ten problem.Gdzie [BAD] nie pojade zawsze to samo ma pan dobrze geometrie zrobiona co pan chce a mnie juz szlak trafia. Tak jak kolega napisal musze przypilnowac ten kat skretu przy geometri i posprawdzac jeszcze raz tez lozyska Mc ale juz po malu opadam z sil.
Marcin
Opublikowano
Mi też sie wydaje że to wina geometrii zwłaszcza że za pierwszym razem jak Ci ustawili to miałeś problemy z czynnikiem skretu

Tomek ten problem mialem jak zalozylem wieksze felgi wtedy idiota zle ustawil zbieznosc i wlaczyl sie blad kata skretu ale pozniej jak zdjalem felgi i wrocilem do rozmiaru 16 ustawili mi geometrie,blad sie skasowal ale ten problem przy skrecie pozostal.

Marcin
Opublikowano
Obawiam się że maglownica przy wolnej jeździe w skrajnym położeniu się blokuje, może być to wynikiem że ktoś ci na drażach źle zrobił geometrię i masz ja za bardzo przekręcona w jedną stronę. Auto będzie jeździć i będzie ok al nie powinno aż takiego wychyły robić kołami w jedną stronę. Jedź do gości co ci robili geometrii i im to powiedz.
Auto jezdzi ok nie sciaga, opon nie zdziera,podejrzewam ze ustawiaja geometrie tak na wydruk ale nie widza pewnie ze na jednym i drugim drazku jest roznica,mysle tez ze moze jest gdzies skrzywienie i dlatego taki wychyl kol moze byc , przez to cos blokuje maglownice.Wersji juz tyle mam w glowie ze garaze powoli przed mna zamykaja.
Marcin
Opublikowano
Z tego co ostatnio wyczytalem to dwa ustawienia kątów podobno można ustawić tylko w serwisie bo jest potrzebny specjalny klucz ... Może oni nie biorą tego pod uwagę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Wiesz co Tomek nie wiem juz gdzie mam jechac,auto dopieszczone a pozostaje ten jeden jedyny problem sam wiesz jak dlugo sie z nim bujam i nikt nie potrafi jednoznacznie powiedziec co jest tego przyczyna.
Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.