Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie, czy te eletrozaworki które sterują pracą EGR oraz turbo na wyłączonym zapłonie powinny być zamknięte czy otwarte? U mojego brata sprawdzałem jedynie ten od turbo i był zaupełnie otwarty i nie wiem czy tak powinno być? Niestety wszystko robione było w pośpiechu i nie sprawdziłęm tego od EGR. Przymierzam się do ich przeczyszczenia w moim aucie i u brata, ale nie wiem czy warto, czy nie są czasem martwe i tylko wymiana wchodziłaby w grę.

 

E60 2003 rok 3.0d

E65 2004 rok 3.0d

 

Z góry dzięki za informacje:)

Opublikowano

Co masz na myśli pisząc otwarte albo zamknięte ?

Jak sprawdziłeś to ze był otwarty ?

Elektrozaworek od turbo w momencie spoczynku ma nie dawać podciśnienia. W momencie jak odpalisz auto to robi się podciśnienie i sztanga od turbiny powinna być zassana.

Nie wiem jak chcesz sprawdzić otwarcie i zamkniecie elektrozaworka tym bardziej że do turbo ma on działać płynnie stopniowo zmniejszając podciśnienie.

Opublikowano
Rozumiem:) wezmę w takim razie podlacze go jeszcze pod zasilanie. Ogólnie miałem ściągnięty wezyk podcisnienia i odkręcona pompę i dmuchajac w wezyk, przy pompę swobodnie wylatywalo powietrze, czyli elektrozaworek był otwarty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.