Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie jak w temacie

 

Mam zamiar wymienić dyfer w swojej E46 316i 1.9l 105km 99r. Muszę wiedzieć jakie tam jest przełożenie żeby kupić właściwy.

 

Dodatkowo zastanawiam się czy jeżeli przełożę dyfer z 318i to to coś zmieni? Kiedyś czytałem że to jedyna różnica pomiędzy 316 i 318.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do twojego auta właściwe przełożenie to 3.23, natomiast 318i ma 3.38 - czy taka podmiana pomoże w odczuciu osiągów nie umiem odpowiedzieć - najlepiej spróbuj i napisz :cool2:
Opublikowano

Pukanie i uczucie luzu przy wbijaniu biegów szczególnie na postoju jak wrzucam 1 a potem wsteczny i delikatnie ruszam. Wymieniłem już podporę, łącznik elastyczny, sprzęgło i dwumas, sprawdziłam poduszki pod silnikiem, półosie, elementy zawieszenia tylnego. Ciągle jest tak że jak od spodu złapię za wał i kręcę to czuję luz i metaliczne stukanie w dyferencjale. Dwóch mechaników dało tę samą diagnozę, wyrobiło się połączenie "zębate" wewnątrz dyfra i luz jest znacznie większy niż tolerancja.

 

Nie wymieniałem oleju ponieważ mam full, przed wymianą dyfra jeszcze tego spróbuję, ale atpię żeby to coś dało...

 

Generalnie takich tematów jest na forach mnóstwo moim zdaniem to jest pewna słabość E46, pozostałe podzespoły są znacznie trwalsze:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.