Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM WCZORAJ PRZEJECHALEM 500KM PRZY PREDKOSCI 120KM/H NAGLE ODCZULEM BRAK CALKOWITY BRAK MOCY PO ZATRZYMANIU SIE NA 10 MIN AUTO NA CHWILE ODZYSKALO MOC A POTEM ZNOWU OSLABLO CO TO MOZE BYC
Opublikowano
WITAM WCZORAJ PRZEJECHALEM 500KM PRZY PREDKOSCI 120KM/H NAGLE ODCZULEM BRAK CALKOWITY BRAK MOCY PO ZATRZYMANIU SIE NA 10 MIN AUTO NA CHWILE ODZYSKALO MOC A POTEM ZNOWU OSLABLO CO TO MOZE BYC

typowy tryb awaryjny od przeładowania , zaworek nie przymyka kierownic i powstaje zbyt duże ciśnienie , tak jak kolega wyżej wspomniał zaworek od turbo do sprawdzenia , chwilowo możesz zamienić z tym od egr ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak , turbina jak i zawór egr sterowane są zaworkami podciśnieniowymi , najprościej zlokalizujesz je idać tropem wężyków podciśnieniowych ... odepnij wtyczki i zamień je miejscami ... wpisz na allegro i zobacz jak wygląda taki zaworek jest mnóstwo postów na ten temat ... diagnostykę mogę zrobić zdalnie , ale zaworków Ci nie podmienię ... :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.