Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Było troche dyskusji czy eibach Pro kit 30/25 pójdzie nisko czy bedzie twardo czy bedzie obcierac itd. dlatego daje pare fotek jak wygladalo zaraz po zalozeniu. Sorry za jakość ,zdjecia robiłem dlugopisem :mrgreen:

przod seria.

 

http://img694.imageshack.us/img694/9416/ei1c.jpg

 

tył seria.

 

http://img28.imageshack.us/img28/6061/ei4mi.jpg

 

przod Pro-kit

 

http://img191.imageshack.us/img191/6561/ei2o.jpg

 

tył Pro kit

 

http://img209.imageshack.us/img209/8116/ei3y.jpg

Opublikowano
Z ciekawosci jaki koszt wymiany sprezyn o geometrii?

 

wymiana 180, geometrii nie robilem . Fachura powiedzial ze czegos tam nie odkrecał i niema takiej potrzeby.

Opublikowano
Szkoda ze nie masz zdjęcia całego boku samochodu przed i po

 

no na 16' nie ma. Ale jest w galerii na 18'

Opublikowano
Ja sam nie wiem co wybrac....pro kit czy sportline.

 

 

Pro Kit masz do seryjnych amortyzatorów a sportline do amortyzatorów o krótszym skoku. Owszem zalozyc mozesz ale żywotnosc seryjnych bedzie krótsza.

Opublikowano
KONIECZNIE zrob zbieznosc

"Fachura" szkoda gadac....

 

zbiezność i geometrie?

jedz na zbieznosc- zrobia pomiar i sie okaze co i jak.

To chyba 100 zl... wiec o co chodzi..?

Opublikowano
KONIECZNIE zrob zbieznosc

"Fachura" szkoda gadac....

 

zbiezność i geometrie?

jedz na zbieznosc- zrobia pomiar i sie okaze co i jak.

To chyba 100 zl... wiec o co chodzi..?

O nic nie chodzi. :mad2: Dziwi mnie to bo z tego co znalazlem na forum to nie ma koniecznosc jezeli wyciągniesz całe kolumny, a nie będziesz wyjmował amorów ze zwrotnic.

Opublikowano
Zgadza sie,jak nie wyciagal amorow, jezeli kat nachylenia kola nie byl zmieniony nic nie trzeba ustawiac!Ale ci co sie nie znaja niech sobie traca pieniadze,tylko innych juz mogli by nie wprowadzac w blad.
Opublikowano

to mi traca troche Rumunia-

nie spotkalem sie jeszcze zeby po wymianie sprezyn ktos nie robil zbieznosci, tym bardziej ze to taki niski koszt...

Ruszales zawieszenie, ustawienia, wysokosc osadzenia auta itd

kazde auto obnizam i zawsze podczas zbieznosci ustawiaja dokladnie bo sa roznice.

Opublikowano
Ja sam nie wiem co wybrac....pro kit czy sportline.

 

 

Pro Kit masz do seryjnych amortyzatorów a sportline do amortyzatorów o krótszym skoku. Owszem zalozyc mozesz ale żywotnosc seryjnych bedzie krótsza.

Gdzies czytalem w ktoryms temacie ze sportline nie zabije seryjnych amorow.

Ale tez w to nie wierzylem,wybor wiec prosty pro-kit

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.