Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwolcie ze wroce do tematu..

 

Zrobilem ostatnio diagnostyke.. Wyszlo, ze w pewnych momentach sonda za katalizatorem pokazuje zle wartosci, przez co przeplywomierz zaniza troche ilosc powietrza no i auto sie muli momentami. Wg diagnosty (ciezko mu okreslic jednoznacznie) mozliwe ze to katalizator konczy swoj zywot (bo sonda miala napiecia dobre wiec chyba wporzadku jest) i przez to przeplywka zaniza wartosci bo nie ma gdzie te powietrze uchodzic tak jakby. Powiedzial zeby wstawic strumienice i bedzei lepiej na pewno.

 

I tutaj moje pytnaie... Czytalem ze strumienice nie bardzo sie nadaja do BMW, bedzie glosno i slabiej nawet.. Poza tym, pozostaje kwestia tej sondy.. Czy auto nie bedzie przechodzic w tryb awaryjny po wycieciu kata i wstawieniu czegos innego?

I wlasnie, co by tam jeszcze mozna wstawic zeby to bylo jakos rozsadnie i nie za drogo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.