Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem, nie dawno kupiłem moją pierwszą Beatke no i za bardzo jej jeszcze nie znam.

Mój problem polega na tym, że na LPG auto przy obrotach 1800-3100 szarpie, dławi po wyżej 3100 obrotów jest jakby lepiej, znaczy auto juz nie szarpie i nie dławi, ale brakuje mu troszke mocy. Myślałem że to sprawa LPG, trzeba podjechać do Gazownika wyreguluje i bedzie po problemie, ale na PB na początku było miodzio od wczoraj poczułem, że delikatnie od czasu do czasu potrafi delikatnie za szarpnąć przy wcześniej wspomnianych obrotach(ale i tak jest o niebo lepiej niż na LPG). Więc na razie nie ma sensu jechać do gaziarza puki nie zrobię porządku z BP. Co do obrotów na biegu jałowym to idealnie się utrzymują na jednym poziomie, chociaż na LPG bardzo rzadko potrafi zgasnąć albo zauważyłem że na dosłownie chwile lekko spadną obroty i wracają na swoje miejsce.Dodam tylko że cała sytuacja jest nie zawsze, czasami auto idzie na LPG jak burza, ale częściej jest źle niż dobrze i nie ważne czy silnik ciepły czy zimny. Mam wrażenie, że z dnia na dzień jest coraz gorzej :cry: Co to może być? Proszę nie piszcie, żebym sobie poszukał, bo szukałem ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

 

Zamówiłem wczoraj świece NGK V-LINE 30 BKR6EQUP, fajki na cewki BOSCH i filtr paliwa FILTRON, czekam aż przyjdą i odrazu je założe. Czy to może pomóc moim problemom? Słyszałem, że może też być uszkodzona któraś cewka (mam nadzieje że nie), albo jakieś czujniki (wału, przepływomierza), jest tyle opcji, że sam już nie wiem co mam myśleć. Auta nie podpinałem pod komputer jeszcze, gdyż w poniedziałek zamówiłem interfejs i czekam aż do mnie przyjdzie.

 

Czy ktoś z was miał podobny problem, a jak tak to jak go rozwiązał? Z góry dzięki za odpowiedzi. :lol:

Edytowane przez h4ck3r
Opublikowano

Jak zrobisz porządek z BP, to zajmij się też Shellem i Orlenem. Petrochemię biorę na siebie... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Co do tego filtra paliwa - absolutnie nie kupuj! Chyba, że chcesz coś oglądać wtedy FLATRON może się sprawdzić. A tak to kup FILTRONA :D

 

Ok, troszkę się uśmiałem czytając posta :)

 

Co do Twoich problemów - podłącz auto pod komputer. Ja stawiam, że właśnie pada Ci przepływomierz.

Opublikowano

FLATRON dobre :D

Po wymianie świec i fajek powinno być ok. A w jakiej kondycji są stare świece i fajki? pewnie nawet nie sprawdziłeś a to dużo mówi!

Opublikowano

No Panowie widzę trochę się pośmiali, ale smutno by bez tego na świecie było. Co do mojego "BP" to chyba dobrze napisałem? Bo z tego co widze Ty lejesz "ON". :norty:

 

Hehe co do literówki no to sorry, porąbały mi sie nazwy, zdarza się. :duh:

 

Wracając do sedna sprawy, wczoraj wymieniłem świece i fajki, ale zauważyłem, że na jednej cewce firmy BREMI są białe plamki, czyli jest przebicie, reszta cewek to firma BOSCH i na nich nie zauważyłem żadnych plam. Zamówiłem wczoraj cewkę BOSCH i wydaje mi się, że to rozwiąże mój problem. Po wymianie owych części jest na pewno lepiej, ale dalej czuć szarpnięcia(jest ich mniej i występują rzadziej). Właśnie przyszła mi paczka z INTERFEJSEM więc dzisiaj wieczorkiem postaram się podpiąć autko pod komputer.

 

Co do starych świec, widać że nie są nowe. Są okopcone i na moje oko już trochę przeszły. Co do fajek nie wiem jak powinny wyglądać zużyte, ale gumy były całkiem w porządku tylko w środku były zaśniedziałe. Nie znam historii auta i nie wiem kiedy to było wymieniane, a że zakupiłem już towar to powymieniałem.

 

 

I takie pytanie co do podpięcia pod komputer, przed chwilą byłem w aucie sprawdzić jakie mam gniazdo do diagnostyki no i mam dwa. Jedno okrągłe pod maską i pod kierownicą w schowku drugie przypominające eurozłącze. Powiedzcie mi pod jakie gniazdo mam się podpiąć ? I czym one się różnią ? Od czego jest to "okrągłe" a od czego to drugie...

Opublikowano
I takie pytanie co do podpięcia pod komputer, przed chwilą byłem w aucie sprawdzić jakie mam gniazdo do diagnostyki no i mam dwa. Jedno okrągłe pod maską i pod kierownicą w schowku drugie przypominające eurozłącze. Powiedzcie mi pod jakie gniazdo mam się podpiąć ? I czym one się różnią ? Od czego jest to "okrągłe" a od czego to drugie...

 

Pierwsze słyszę żeby były 2 złącza na raz :?: Ale może tak wychodziły nasze rakiety. Zarówno okrągłe jak i to "eurozłącze" służą do podpinania kompa. Z tym że to okrągłe było montowane w autach przed liftem(tak mi Się zdaje) a potem było już tylko uniwersalne złącze OBD II czyli jak to nazwałeś euro

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Więc tak, autko już po mojej diagnostyce, był błąd że coś jest nie tak na 4 cylindrze więc zapewne chodzi tu o tą nieszczęsną cewkę, jutro już będę ją miał. Ale mam i drugi błąd "125 avtivate eletric fun", czyli coś z elektrycznym wentylatorem na chłodnicy i faktycznie przyjrzałem mu się bardziej i w ogóle się nie kręci. Jak włączę klimę, wentylator ani drgnie... Czy po zagrzaniu silnika czy na zimnym. Klima działa całkiem ok, chociaż wydaje mi się że mogła by mocniej dawać. Próbowałem włączyć wentylator po przez INPA i nic w czym szukać problemu? Może mi ktoś powiedzieć gdzie w moim aucie znajduje się bezpiecznik od tego wentylatora? Jeżeli takowy jest? I co zazwyczaj jest przyczyną mojej awarii?
Opublikowano

Udało mi sie zlikwidować moje objawy szarpania, do wymiany były dwie cewki ;-) Została mi jeszcze tylko regulacja gazu ;-) Co do wentylatora, jestem umówiony na środę z elektrykiem aby sprawdził co dokładnie poleciało, dam oczywiście znać co było przyczyną.

 

Dzięki wszystkim tym co zainteresowali sie moim problemem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Byłem u gaziarza okazało się, że firma która zakładała w mojej Buni gaz to jakieś partacze. Chłopaki przerobili mi instalacje, wymienili filtry wyczyści wtryskiwacze, skalibrowali, pozmieniali coś w ustawieniach i ustawili mapę na trasie. Teraz wszystko śmiga w jak najlepszym porządku zero różnicy pomiędzy LPG, a PB.. Miałem problem bo autko gasło mi przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, na biegu jałowym i ogólnie nie chodziło tak jak trzeba. Napisze co u mnie było do poprawienia może komuś się przyda. Po pierwsze, czujnik temperatury gazu, przełożyli w inne miejsce bo był w miejscu gdzie jest bardzo duża temperatura. Rozwiercili dysze na większe no i wtryski gazu były źle wwiercone w kolektor. Odległość była dobra, ale były wwiercone pod kątem a powinny być pionowo prosto w głowice. A i źle były podpięte wtryskiwacze gazu do wtryskiwaczy paliwa tzn w złej kolejności... Ale teraz tak jak wspominałem wszystko jest w porządku.

 

Co do wentylatora chłodnicy, to mój jest spalony, czekam na drugi. Miałem kilka problemów z kupnem tego wentylatora, ale mam nadzieje że w poniedziałek już się u mnie pojawi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.