Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wczoraj postanowiłem odślepić sobie EGR. Był on zślepiony przez mojego poprzednika. Nie był zbytnio brudny wiec za dużo pracy nie miałem. Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy pojawił się problem a mianowicie autko zaczęło gasnąć. Te tłoczysko chodziło dość opornie i musiałem użyć dość siły żeby je wcisnąć. Po zaślepieniu czyli powrocie do poprzedniego stanu tak jak było problem zniknął jakby ręką odjął. Czy EGR ma być ciągle zamknięy? Jak mocno ma chodzić te tłoczysko? Co mogło być powodem gaśnięcia?

Opublikowano
:search: elektrozaworek do wymiany dla tego był zaślepiony Egr lu sam egr jest nie sprawny, sprawdz wężyki od podciśnienia. Powinien być otwary(chodzić) na jałowym biegu i tak bodajże do 2,5 tyś obr, Silnik poprostu sie dusi i gaśnie. Koszt zaworka około 100 zł na allegro, Egr też używke wyrwiesz w tej cenie jeżel jest nie sprawny, najłatwiej podmienić zaworek od turbo i zobaczyć czy to zaworek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.