Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pod spodem rdza ma prawdziwą ucztę ... ja bym już nie kupił takiego auta ... chyba , że za 10k pln (o ile reszta sprawna) z rdzą ciężko wygrać ...

 

auto niszczeje dużo szybciej jak stoi pod chmurką ... drzewko nie jest ochroną , a wręcz jeszcze przeszkodą ... (soki , ptaszki itp itd...)

Kamil
Opublikowano
Oglądałem razem z kolegą to auto i własnie jest pare rzeczy zastanawiających. Owszem jest rdza ale miernikiem lakieru mierzone całego auto od 120 do 170 mikronów wiec lakier na całym aucie jest oryginał. Moze byc tak ze np była kupa po ptaku i zrobiły sie tak wżery ? auto stało 7 miesięcy na dworze nie myte nie ruszane itp . Prosze o konkretne odpowiedzi ponieważ zastanawiam się nad kupnem tego auta.
Opublikowano
Oglądałem razem z kolegą to auto i własnie jest pare rzeczy zastanawiających. Owszem jest rdza ale miernikiem lakieru mierzone całego auto od 120 do 170 mikronów wiec lakier na całym aucie jest oryginał. Moze byc tak ze np była kupa po ptaku i zrobiły sie tak wżery ? auto stało 7 miesięcy na dworze nie myte nie ruszane itp . Prosze o konkretne odpowiedzi ponieważ zastanawiam się nad kupnem tego auta.

Witam.Kolego masz błędne informacje odnośnie grubości powłoki lakierniczej samochody niemieckie na elementach pionowych mają około90,95 mikronów na płaskich takich jak dach pokrywa powinny mieć tyle samo aczkolwiek może docodzić do 110 w zależności od marki natomiast samochody japonskie do 80 mikronów.jeżeli furka jest bezwypadkowa korozja w tym miejscu nie ma prawa się pokazać

Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Opublikowano
To ja juz nie wiem skad taka grubosc lakieru ;/ jakos nie widziałem jeszcze zadnego bmwu które miało by 110-120 mikronów . Najmniej wlasnie okolice 160 mikronów. Druga sprawa a mogło to powstawać od odprysków lakieru np po trasie ? był odprysk auto stało i się zrobiło ? :)
Opublikowano
To ja juz nie wiem skad taka grubosc lakieru ;/ jakos nie widziałem jeszcze zadnego bmwu które miało by 110-120 mikronów . Najmniej wlasnie okolice 160 mikronów. Druga sprawa a mogło to powstawać od odprysków lakieru np po trasie ? był odprysk auto stało i się zrobiło ? :)

 

 

napisałem wczesniej -wina materiału lub coś w procesie technologicznym zabezpieczania blachy -nie odprysk :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.