Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , nie znalazłem generalnie odpowiedzi na ten temat- mam lekki dylemat:-)

mianowicie zastanawiam się czy w (320d 136km) zamiast dwumasu wstawić zwykłe koło zamachowe firmy LUK oczywiście nowy zestaw

 

link http://moto.allegro.pl/zestaw-sprzeglo-bmw-3-e46-2-0-d-td-136km-1998-2003-i2234238077.html

 

Czy ktoś z was robił taki patent w swoim wozie jakie są "za" i "przeciw"

Zastanawiam się czy taka zmiana nie odbije się negatywnie na pracy silnika - wibracje czy w tym podobne rzeczy

wymieniłem na nowy tłumik drgań i myślę że czas na wymiany z drugiej strony silnika :-)

 

Co poradzicie?

Pozdrawiam

Opublikowano
Jednomas ma plusy i minusy, plusy to szybciej wkręcający się silnik na obroty, trwałość - nie zużywa się, jednak tarcza do jednomasu z tłumikiem drgań droższa niż do dwumasu. Jeżeli chcesz do cywilnej jazdy a patrzysz na ekonomię spalania to nie bardzo się opłaca, dwumas jest cięższy i "trzyma obroty silnika" Jednomas - obroty szybko się wkręcają i szybko spadają więc potrzeba więcej gazu.
tel. 514.99.46.99
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Tak jak kolega wyzej - sa plusy i minusy. Jeden Kolega z forum jezdzil na sztywnym kole i stwierdzil, ze po tej wymianie pojawilo mu sie buczenie z tylu auta. Jednomas nie tlumi tez drgan jak kolo dwumasowe i przez to moga szybciej tylne tuleje wysiadac.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.