Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, moze ktos z was sie z tym spotkal: po zapaleniu i spokojnej jezdzie ok 5 km bo zimny nagle gdy przyspiesze czuc w kabinie smrod cos w stylu oleju. Zawsze jest to tylko za pierwszym razem- szybko mija i ciezko znalezc :) Kolo pasowe mialem wymieniona jakies 6000 temu, kolektor jest zeliwny i wyglada ze nieprzepuszcza (nic nie okopcone) silnik czysty bledow brak.

To mniejwiecej jest tak ze te 5km robie do autostrady a potem gdy wjezdzam to naciskam troche wiecej gazu i smrod- nie kopci przy tym aha no i nie mam dpfu. Mam tak od ok. roku i nic nie wysypalo sie jeszcze ale lepiej zapobiegac...

I jeszcze drugie pytanie autko dlugo stalo niejezdzone w komisie przed moim kupnem. Gdy go kupilem z trudem jechal 120km/h ale sie rozjezdzil. Jednak ciagle kiedy postoi dluzej po odpaleniu jest strasznie mulowate przez pierwsze kilka czasami nascie kilometrow. Wiem wiem to diesel nie katowac go i takie tam ale mialem kilka diesli a ten jak zimny ni huhu... Na kompie nic nie wychodzi, przeplywka nowa, egr + zaworki czysciutenkie- turbo w b.dobrym stanie. Moze sonda lambda dawac w d...?

Opublikowano
Kolego sprawdź plecionke tłumika czy tzw. łącznik elstyczny, u mnie jest to podobnie. Jak sie auto nagrzeje to śmierdzi spalinami - wina lekko rozerwany łącznik;/
Opublikowano
Lacznik jest ok. przyklad: czy jezdze 1km czy 10 km po miescie- nic nie smierdzi ale jak wjade na szybsza trase to tak, jakby w momencie gdy konwerter zapnie lockout (czy ja sie to nazywa) i wtedy deptam to smierdzi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.