Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam BMW X 5 z 2005r.

Mam problem z hamulcem ręcznym prawie go nie ma proszę o pomoc czy hamulec reczny jest połączony z tarczami czy jest w bębnach i jak go dociągnąc.

[PROSZĘ O POMOC

Opublikowano
Hamulec reczny jest w bebnach spruboj naciagnac linke jesli to nie pomoze to wymiana okladzin malych wkladek jak do hamulcow bebnowych..
Opublikowano

Ok

a powiec mi jak naciągnąc te hamulce naciąg znajduje się gdzieś przy rączcr recznego czy gdzieś indziej.

Opublikowano

Szczeze ci powiem sa 2 miejsca pod sama dzwignia moze byc lub po podwoziem.

Nie robilem tego u siebie i nie wiem gdzie moze to dokladnie byc.

Opublikowano

ja u siebie też mam słaby ręczny, mimo że stan okładzin dobry.

zalecam czasami jadąc np 100km/h zaciągnąć delikatnie ręczny, by zardzewiałe tarczo-bębny oczyściły się z nalotu, przez co ręczny będzie mocniej przylegał, bo tak to ręczny jest używany jedynie na postoju, więc bęben w środku może ni być "dopolerowany". Jak ktoś rozbierał lub widział kiedyć nieużywane zaciski to wie o czym mówię :)

Opublikowano
ja u siebie też mam słaby ręczny, mimo że stan okładzin dobry.

zalecam czasami jadąc np 100km/h zaciągnąć delikatnie ręczny, by zardzewiałe tarczo-bębny oczyściły się z nalotu, przez co ręczny będzie mocniej przylegał, bo tak to ręczny jest używany jedynie na postoju, więc bęben w środku może ni być "dopolerowany". Jak ktoś rozbierał lub widział kiedyć nieużywane zaciski to wie o czym mówię :)

 

Masz rację. Ja tak po wymianie dopasowywałem nowe elementy.

Opublikowano
pojezdzic, potrzeć (po kilka sekund co kilka minut - by nie przegrzać), poźniej wyregulować i będzie ok, choć ręczny i tak będzie słaby, bo nasze X'y ważą grubo ponad dwie tony, same zaciski ręcznego są takie sobie, bez rewelacji, a z górki utrzymać takie kolosy jak BMW X, takimi małymi zaciskami to wiadomo...
Opublikowano
pojezdzic, potrzeć (po kilka sekund co kilka minut - by nie przegrzać), poźniej wyregulować i będzie ok, choć ręczny i tak będzie słaby, bo nasze X'y ważą grubo ponad dwie tony, same zaciski ręcznego są takie sobie, bez rewelacji, a z górki utrzymać takie kolosy jak BMW X, takimi małymi zaciskami to wiadomo...

 

I tu sie nie zgodze umnie reczny trzyma,bardzo dobrze gdy zaciagne i probuje ruszys to trzyma rewelacyjnie.

Opublikowano
pojezdzic, potrzeć (po kilka sekund co kilka minut - by nie przegrzać), poźniej wyregulować i będzie ok, choć ręczny i tak będzie słaby, bo nasze X'y ważą grubo ponad dwie tony, same zaciski ręcznego są takie sobie, bez rewelacji, a z górki utrzymać takie kolosy jak BMW X, takimi małymi zaciskami to wiadomo...

 

Chyba szczęki...Tak tylko.

Opublikowano

Oczywiście że szczęki są w bębnach, przejęzyczenie :)

Przy najbliższej okazji wymiany tylnich klocków właśnie chcę przetoczyć bęben od środka i założę nowe szczęki, może poprawi się ręczny, bo u mnie faktycznie słaby, a skoro macie brzytwa to trzeba do tego dążyć by taki był. :cool2:

  • 1 rok później...
Opublikowano
Ja tez zamierzam sie zrobic ten reczny bo u mnie to juz wogole nie trzyma. macie jakies linki na ebay gdzie mozna kupic czesci - lub inaczej podac mi jakas nazwe lub numer do szukanie DZIEKI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.