Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

 

z czujnikiem lakieru sobie zyczysz? na 17-18tą mozesz go wstępnie ze mną umowić, powiedz ze kolega (ja) go dla ciebie obejrzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak to jest, jak się chce być uczciwym. Mimo, że auto być może naprawione idealnie po szkodzie, na zdjęciach wygląda przecież dobrze, to zawsze znajdzie się taki, który szuka auta w stanie salonowym..

Chyba nie ma co za bardzo oczekiwać od ponad 10 letniego auta o mocy ponad 200KM, że nigdy nie miało przygody.. A jak jeszcze właściciel się do niej przyznaje przez tel. to dla mnie jest to tylko na plus.

 

No ale ja się pewnie nie znam, bo nie mogę znaleźć auta od pół roku ;)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z relacji znajomego handlarza, specjalizującego się w szerokiej grupie aut do 6000 zł, wynika, że jaki by to samochód nie był, klient oczekuje, że będzie w idealnym stanie: piękna blacha, nieskazitelny lakier, doskonałe zawieszenie i mechanika, schludne wnętrze. Plus najlepiej dwa komplety nowych kół, ubezpieczenie i przegląd na rok, faktury z całej historii serwisowej.

 

Coś w tym toku myślowym ewidentnie nie współgra z rzeczywistością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby bezwypadkowy nie zaznaczony, ale jak na 11 letnie auto, słabo wyposażone i do tego po dzwonie zdecydowanie za drogo.

http://www.lastfm.pl/user/lolcatiero - aktualnie słucham:

http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=lolcatiero&color=red&unicode=no


Pozdrawiam, Michał.

Znany również jako delano @E46Forum.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś by się wreszcie mógł pokusić o napisanie, ile powinno kosztować przedliftowe 330Ci, bo póki co to każdy egzemplarz jest za drogi. 25 000 zł drogo, 30 000 zł drogo, ale jak ktoś się rozpisuje w samych superlatywach o egzemplarzu za 40 000 zł, to nagle dobra cena za ten rocznik. Po to się zaznacza opcję "do negocjacji", żeby można było negocjować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy, że masz 35k na auto 5k zostawiasz sobie jako poduszkę, więc zostaje ci 30k i chcesz 330ci, wiadomo, prościej w tej cenie będzie kupić przedliftowy model, ale za te pieniądze człowiek ma prawo oczekiwać wyposażonej igiełki, a nie szrota. w pospolitym kolorze. Właściciel nie wiadomo na co liczy, pewnie sam kupił auto w podobnych pieniądzach i chce wyjść na zero. Cena przedflitowego modelu, nie ważne z jakim motorem nie powinna zaczynać się od "3" to na początek. Popatrz chłodym okiem i odpowiedź, czy byłbyś skłonny zapłacic tyle za auto które przekroczyło magiczną barierę 10 lat.

 

40k można śmiało wołać za poliftowe samochody, z tym że to też już musi być prawdziwa igiełka, nie oszukujmy się, niewiele drożej można kupić nowy samochód o podobnych gabarytach.

Realia mamy takie, że handlarze windują ceny w dół sprowadzając szroty, więc jeżeli ktoś ma naprawdę dobry samochód i wystawia za duże pieniądze to musi mieć sporo szczescia. Przykład PJ pare tematów niżej.

 

#edit, wracając do tematu cen. Znajomy w Niemczech kupił e46 330ci 04r (niebity, czarny metalik, realny mały przebieg <100tysięcy). Od dawna tam mieszka, ale przebąkuje o powrocie do Polski. Poprosił mnie abym sprawdził w ubezpieczalniach ile będzie go kosztować oc i ac w kraju. Ubezpieczalnie wyceniły te auto na 39k i na taką kwotę byli skłonni zakładać ac.

http://www.lastfm.pl/user/lolcatiero - aktualnie słucham:

http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=lolcatiero&color=red&unicode=no


Pozdrawiam, Michał.

Znany również jako delano @E46Forum.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i masz racje lolcat, ale wertujac allegro i otomoto przez 3 miesiace nie spotkalem zadnego polifta 330ci(anglikow nie licze), a co dopiero mowa o kupnie i trafieniu tej igelki za 40k. Znajdz mi przedliftowa igielke z dobrym wyposazeniem z 2 na poczatku ceny to z checia wezme;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 'lolcat' nie zgodzę się z Twoją wyceną przed jak i po liftowych 330Ci.

Temat trochę znam bo sam kiedyś szukałem swojej 330d (brałem również pod uwagę 330CD) i szukałem jej ponad rok.

Wertowałem modele z DE (mam tam rodzinę) i każde pojawiające się na Allegro. Do przeznaczenia miałem ok 50k i zależało mi przede wszystkim na pewnym egzemplarzu.

Oglądałem ich naprawdę sporo począwszy od tych za 40k do nawet takich za 65k i powiem Ci, że jak chcesz kupić dobry egzemplarz to MUSISZ zapłacić.

Nie wierz w historie, że kogoś przycisło i sprzedaje idealny egzemplarz za niską cenę. Oglądałem igiełkę, o której tu jakiś czas temi pisałem i ta igiełka miała wiele rzeczy robionych, o których sam właściciel nie wiedział. Wystawił auto za 59k nie chciał zejść z ceny a 3 miesiące później sprzedał je chyba za 50k.

Tak więc powiem Ci tyle, że jeśli chcesz kupić dobre 330Ci przed liftem to MUSISZ liczyć, że będzie kosztowało ponad 30k.

Mój kolega aktualnie rozgląda się też za 330Ci i oglądał ich około 7. Każde z roczników 1998 - 2001 bo chce przeznaczyć ok 25k. WSZYSTKIE które oglądał (w cenie 18 - 24k) nie były absolutnie godne uwagi. Co jeden to lepszy przeszczep, przyciski od wyposażenia, którego w ogóle nie było, korozja, jednego jechał oglądać, który miał przebieg 240k km a jak podjechał to miał 280k km i właściciel był zdziwiony, że taka mała 'różnica' przebiegu dziwi kupca.

Zaczął w końcu oglądać 328 i też wcale nie jest i nie było kolorowo. Jedyną, która była godna uwagi to była 325 z 1998r, za którą właściciel śpiewał 29k pln i nie był skory do negocjacji ale auto widać było, że jest godne uwagi i zadbane.

Ja ten temat też przerabiałem na własnej skórze. Szukałem 330D/CD w wersji 204KM czyli po 2003r a w końcu po roku poszukiwań przez spory przypadek kupiłem 330d z 2002r czyli w wersji 184KM (katalogowo). Okazało się, że kolega kolegi pasjonat BMW kiedyś wspomniał wśród kolegów, że może by sprzedał bo nie ma kiedy nim jeździć no i ja z wielkim uprzedzeniem na NIE no bo przecież 2002r, mniejsza moc itp pojechałem je zobaczyć.

Po 5 minutach oglądania wiedziałem, że musi być moja. Cena hmmm właściciel nie wiedział ile powiedzieć bo nie podjął jeszcze wówczas decyzji czy chce ją tak naprawdę sprzedać :) W końcu powiedział .... 45k pln ... Była to wówczas (1,5 roku temu) najdroższa cena za 330d z 2002r. Zacząłem negocjować i wiesz ile utargowałem ... ? 0 PLN :D

Potem jeszcze musiałem się sporo napocić by przekonać sprzedawcę do sprzedaży tego auta.

Dzisiaj jestem nadal MEGA szczęśliwym posiadaczem mojej bawarki i z ręką na sercu mogę napisać, że gdyby dziś przyszedł i położył mi za nią na stół 45k to bym nie sprzedał. Nie mam z nią żadnych problemów i mogę się rozkoszować jej idealnością i niespotykaną wersją.

Tak więc jeśli szukasz dobrego auta i ma nim być 330CI to licz się z tym, że za takie auta trzeba zapłacić a poza tym trzeba mieć cholernego farta by taki egzemplarz zechciał ktoś sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

#edit, wracając do tematu cen. Znajomy w Niemczech kupił e46 330ci 04r (niebity, czarny metalik, realny mały przebieg <100tysięcy). Od dawna tam mieszka, ale przebąkuje o powrocie do Polski. Poprosił mnie abym sprawdził w ubezpieczalniach ile będzie go kosztować oc i ac w kraju. Ubezpieczalnie wyceniły te auto na 39k i na taką kwotę byli skłonni zakładać ac.

aaa i jeszcze odnośnie ubezpieczalni ... Moją ostatni bez oglądania chcieli mi ubezpieczyć chyba za 26k. Zapytałem o możliwość podniesienia kwoty Pani zapytała na ile... Mówię na jak najwięcej. Powiedziała, że max może na 37k ale muszę udowodnić, że auto jest tyle warte. Przyjechał rzeczoznawca i kiedy zaczął oglądać auto to już w połowie spisywania dodatkowego wyposażenia i parametrów auta osiągnął dowody na potwierdzenie wartości auta. Tak więc eurotax to mocno uśredniona i zazwyczaj zaniżona cena.

Jak chcesz to porównaj ceny używanych BMW bądź innych marek które stoją u autoryzowanych dealerów (zazwyczaj są to auta w pełni serwisowane i bezwypadkowe) i porównaj te ceny z cenami z taxu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena przedflitowego modelu, nie ważne z jakim motorem nie powinna zaczynać się od "3" to na początek

 

Nieważne z jakim motorem... :shock: czyli np. 318Ci vs. 330Ci...przepraszam, ale kolega chyba się czegoś najadł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.