Skocz do zawartości

taszko82

Zarejestrowani
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O taszko82

  • Urodziny 29.07.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d M-pakiet
  • Lokalizacja
    Chorzów
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia taszko82

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Zasadnicze pytania są następujące: 1. Gdzie na śląsku znajdę fachowca, który mi to założy? 2. Czy warto dołożyć i zakupić droższą wersję ringów? Rożnica spora bo 179zł vs 480zł
  2. Panowie mam oryginalne Xenony ale również nie rozumiem jaki związek ma xenon do ringów.
  3. Przy okazji ... Jeszcze nie kupiłem żadnego zestawu ale jeszcze przed godziną celowałem w ten zestaw: http://allegro.pl/ringi-528-led-smd-bmw-e46-coupe-sedan-komb-dzienne-i4962883956.html Natomiast teraz znalazłem zestaw w firmie JAFRA, który ma moduł DRL + funkcję COMING LEAVING HOME ale w sumie kosztuje 2 razy więcej bo aż 480zł. Jak myślicie warto? http://jafra.com.pl/ringi-smd-528-led-bmw-e46-4d-5d-biale-super-jasne-drl-szczecin.html Z góry dziękuję za pomoc.
  4. Witam forumowicze, Chce zamontować ringi SMD w swoim e46. Nie pytam jak to zrobić bo instrukcji jest wiele, po prostu szukam ‘fachowca’ który ma doświadczenie i zrobi to za mnie od początku do końca ale DOBRZE. Nie, że jestem jakiś nieruchawy ale chucham, dmucham o swoje e46 i nie chce jakieś partyzantki tylko dobrej roboty. Wiadomo, że trzeba otworzyć klosz, zrobić instalacje która zadziała jak trzeba i zapewni bezawaryjność. Nie chce mieć wiązaniny kabli, zaparowanych kloszy itp. a obawiam się, ze jak ja bym się za to zabrał to właśnie taki byłby efekt. Dlatego poszukuje kogoś kto zrobi mi to dobrze – oczywiście odpłatnie. JESTEM ZE ŚLĄSKA (DOKŁADNIE KATOWIC) WIĘC RACZEJ TU NA ŚLĄSKU SZUKAM TEGO FACHOWCA. Jeśli ktoś z Was robi/ł takie rzeczy to z chęcią (odpłatnie oczywiście) skorzystam z jego pomocy i powierzę mu swoją e46. Jeśli znacie jakąś firmę to również będę wdzięczny za przekazanie namiarów. Czego oczekuję? a) Chciałbym by ringi zapalały się po uruchomieniu samochodu. b) Jak zapale postoje lub mijania to ringi dalej mają się świecić. c) Możliwość wyłączenia ringów (jakiś przełącznik), tak by jak ktoś się doczepi to pstryk i nie ma. d) Wykorzystania wiązki z ringów tak by większe napięcie z auta nie zjarało tych SMD. Jeśli oczywiście ktoś z Was ma jeszcze jakoś inaczej, praktyczniej to podłączone to jasne, że skorzystam. PS. Z jakimi kosztami muszę się liczyć? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Panowie czy z tego tunera jest jakieś wyjście na sygnał do jakiegoś głośnika basowego (skrzyni itp)? Jeśli nie to skąd go można pociągnąć by ewentualnie podłączyć skrzynię?
  6. Rozumiem, że od tego będzie zależeć czy elementy oferowane w poszczególnych linkach mi wystarczą. A jeśli bębenek będzie zniszczony to co wtedy? Jakiej części i co wówczas muszę wymienić. Jeśli się nie mylę to kupienie wkładki zamka z kluczem raczej graniczy z cudem czy to oznacza że najgorszym przypadku jak bębenek będzie zniszczony będę musiał kupować cały zamek z ASO za jakieś horrendalne koszty? A możesz się wypowiedzieć w kwestii zaślepienie zamka plastikiem/zaślepka z anglika … czy to się uda czy ta zaślepka to cały prastik montowany z wkładka i tak się nie da?
  7. Dzięki wielkie za info. Poczekam jeszcze trochę, może ktoś wskaże mi kogoś z bliższa tak bym mógł też osobiście podjechać bo do Wa-wy mam kawałek. Orientujesz się może czy naprawa może być wykonana na miejscu? Pytam bo czasem jeżdżę do Warszawy i mógłbym do nich podskoczyć ale zazwyczaj bywa tak, że wracam tego samego dnia. No i ostatnie bardzo ważne pytanie: Co i skąd tak naprawdę mam wymontować? Bo z tego co już się dowiedziałem to nie jest element przedniego panelu tylko inny klocek umieszczony gdzieś w aucie. Z góry dzięki za info gdzie mogę tego szukać w swoim sedanie :D
  8. Witam panowie, Mam przeczucie, że oberwie mi się za powtórzony topic ale dokładnie takiego tematu to nie potrafiłem znaleźć :D A więc całkiem niedawno jakiś 'niecenzuralne słowo' rozpierdzielił mi cały zamek/wkładkę drzwi kierowcy. Co dziwne auto było otwarte ale nic nie znikło a miało co zniknąć. Cóż nie wnikam czy fart czy przypadek. To co mi pozostało to rozwalona wkładka tak, że jak próbowałem wsadzić kluczyk to owszem wsadziłem ale by go wyciągnąć nieźle go pokrzywiłem (na szczęście udało się wyprostować). Chciałbym to oczywiście naprawić ale spotkałem się z kilkoma opiniami więc zanim coś kupię proszę o poradę. Po 1. Czy wystarczy mi zakup poniższego zestawu naprawczego? Dodam, że zamek mam rozwalony cały włącznie z tą taką zewnętrzną zaślepką. http://allegro.pl/bmw-3-e46-98-04-wkladka-zamek-zestaw-naprawczy-l-i4246974038.html Jeśli nie to to może nieco pełniejszy zestaw?? http://allegro.pl/bmw-3-e46-98-04-wkladka-zamek-zestaw-naprawczy-l-i4246974038.html Po 2. Czy zamiast zakupu takiego zestawu mogę kupić gotowy zamek/wkładkę od jakiegoś używanego. Widziałem takie zamki już za 30-40zł. Pytam bo mam wątpliwości czy to wystarczy by dopasować nowy INNY zamek do mojego kluczyka. Jeden gościu od zamków powiedział mi, że uda się to tylko wtedy jeśli ten inny zamek kupie z kluczykiem. Jak to rzeczywiście z tym jest? Po 3. Czy da się tak zrobić, by wymieć wkładkę zamka,dopasować ją oczywiście do mojego kluczyka I ZAŚLEPIĆ JĄ PLASTIKIEM Z ANGOLA? Tak by zamek nie był widoczny ale jeśli zajdzie taka potrzeba (awaria centralnego) to odbijam zaślepkę i zamek mam na wierzchu. Po 4. Czy znacie kogoś ze śląska najlepiej okolic Katowic kto zrobiłbym mi taką wymianę/naprawę w rozsądnych kosztach? A może ktoś z Was po koleżeńsku zaoferuje pomoc oczywiście nie za darmo? Z góry wielkie dzięki za pomoc.
  9. Witam Panowie, Problem dosięgnął i mnie ... niestety. Nie gra mi prawa strona z przodu i lewa z tyłu. Czy znacie kogoś/firmę ze śląska a najlepiej z okolic Katowic, która specjalizuje się w takich naprawach po rozsądnych cenach. Sam nie chcę się za to chwytać bo z jednego radia mogę zrobić dwa. Tak w ogóle to nie wiem nawet co i skąd miałbym wymontować, jeśli miałbym coś komuś wysłać - mam sedana z 2002r z dużą Navi. Na allegro znalazłem dwóch gości, jeśli nikogo nie będziecie mi w stanie polecić z okolic to zerknijcie proszę na linki i polećcie którąś ofertę: - http://allegro.pl/tuner-bm54-naprawa-koncowek-4x50w-gwarancja-jakosc-i4326619447.html - http://allegro.pl/bmw-professional-bm54-back-e39-becker-audio-napraw-i4323314909.html Jeśli oczywiście ktoś z forum się tym zajmuje to będę chętny za namiary - oczywiście chodzi mi tylko o pewne osoby. Czytałem, że zajmuje się tym 'orlik' ale opinie bywają różne. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
  10. Dzięki Panowie, Dla mnie już wszystko jasne. Z pewnością będą dalsze poszukiwania i auta do oceny.
  11. Witam ponownie, Kolega w dalszym ciągu szuka czegoś z e90 .... 318-320d Tym razem wpadł mu w oko taki egzemplarz: http://kupuzywane.moto.onet.pl/bmw-320-full-navi-dvd-jak-nowa-C26445995.html Z góry dzięki za pomoc w prześwietleniu autka i opinie na jego temat.
  12. Panowie dziwi mnie to, że jeszcze nikt z Was nie poruszył kwestii opłat, które przecież nie będą na poziomie 1,5k PLN a znacznie więcej. Ja osobiście uważam, że cena za to autko jest dobra jeśli oczywiście wszystko z nim OK. Ja się już nauczyłem by nie oceniać po zdjęciach bo rzeczywistość często odbiega od oferty. PS. Felgi 19 wcale nie oznaczają, że muszą trzeć - ja (a raczej kolega od którego kupiłem swoją) spędził wiele czasu i przestudiował wiele by tak dopasować 19'tke, że NIC nie ociera a jazda na tych kołach jest do zniesienia (jak dla mnie :D ).
  13. aaa i jeszcze odnośnie ubezpieczalni ... Moją ostatni bez oglądania chcieli mi ubezpieczyć chyba za 26k. Zapytałem o możliwość podniesienia kwoty Pani zapytała na ile... Mówię na jak najwięcej. Powiedziała, że max może na 37k ale muszę udowodnić, że auto jest tyle warte. Przyjechał rzeczoznawca i kiedy zaczął oglądać auto to już w połowie spisywania dodatkowego wyposażenia i parametrów auta osiągnął dowody na potwierdzenie wartości auta. Tak więc eurotax to mocno uśredniona i zazwyczaj zaniżona cena. Jak chcesz to porównaj ceny używanych BMW bądź innych marek które stoją u autoryzowanych dealerów (zazwyczaj są to auta w pełni serwisowane i bezwypadkowe) i porównaj te ceny z cenami z taxu.
  14. Kolego 'lolcat' nie zgodzę się z Twoją wyceną przed jak i po liftowych 330Ci. Temat trochę znam bo sam kiedyś szukałem swojej 330d (brałem również pod uwagę 330CD) i szukałem jej ponad rok. Wertowałem modele z DE (mam tam rodzinę) i każde pojawiające się na Allegro. Do przeznaczenia miałem ok 50k i zależało mi przede wszystkim na pewnym egzemplarzu. Oglądałem ich naprawdę sporo począwszy od tych za 40k do nawet takich za 65k i powiem Ci, że jak chcesz kupić dobry egzemplarz to MUSISZ zapłacić. Nie wierz w historie, że kogoś przycisło i sprzedaje idealny egzemplarz za niską cenę. Oglądałem igiełkę, o której tu jakiś czas temi pisałem i ta igiełka miała wiele rzeczy robionych, o których sam właściciel nie wiedział. Wystawił auto za 59k nie chciał zejść z ceny a 3 miesiące później sprzedał je chyba za 50k. Tak więc powiem Ci tyle, że jeśli chcesz kupić dobre 330Ci przed liftem to MUSISZ liczyć, że będzie kosztowało ponad 30k. Mój kolega aktualnie rozgląda się też za 330Ci i oglądał ich około 7. Każde z roczników 1998 - 2001 bo chce przeznaczyć ok 25k. WSZYSTKIE które oglądał (w cenie 18 - 24k) nie były absolutnie godne uwagi. Co jeden to lepszy przeszczep, przyciski od wyposażenia, którego w ogóle nie było, korozja, jednego jechał oglądać, który miał przebieg 240k km a jak podjechał to miał 280k km i właściciel był zdziwiony, że taka mała 'różnica' przebiegu dziwi kupca. Zaczął w końcu oglądać 328 i też wcale nie jest i nie było kolorowo. Jedyną, która była godna uwagi to była 325 z 1998r, za którą właściciel śpiewał 29k pln i nie był skory do negocjacji ale auto widać było, że jest godne uwagi i zadbane. Ja ten temat też przerabiałem na własnej skórze. Szukałem 330D/CD w wersji 204KM czyli po 2003r a w końcu po roku poszukiwań przez spory przypadek kupiłem 330d z 2002r czyli w wersji 184KM (katalogowo). Okazało się, że kolega kolegi pasjonat BMW kiedyś wspomniał wśród kolegów, że może by sprzedał bo nie ma kiedy nim jeździć no i ja z wielkim uprzedzeniem na NIE no bo przecież 2002r, mniejsza moc itp pojechałem je zobaczyć. Po 5 minutach oglądania wiedziałem, że musi być moja. Cena hmmm właściciel nie wiedział ile powiedzieć bo nie podjął jeszcze wówczas decyzji czy chce ją tak naprawdę sprzedać :) W końcu powiedział .... 45k pln ... Była to wówczas (1,5 roku temu) najdroższa cena za 330d z 2002r. Zacząłem negocjować i wiesz ile utargowałem ... ? 0 PLN :D Potem jeszcze musiałem się sporo napocić by przekonać sprzedawcę do sprzedaży tego auta. Dzisiaj jestem nadal MEGA szczęśliwym posiadaczem mojej bawarki i z ręką na sercu mogę napisać, że gdyby dziś przyszedł i położył mi za nią na stół 45k to bym nie sprzedał. Nie mam z nią żadnych problemów i mogę się rozkoszować jej idealnością i niespotykaną wersją. Tak więc jeśli szukasz dobrego auta i ma nim być 330CI to licz się z tym, że za takie auta trzeba zapłacić a poza tym trzeba mieć cholernego farta by taki egzemplarz zechciał ktoś sprzedać.
  15. Źle zrozumiałeś moją dociekliwość. Ja podchodzę do problemu lepiej dopytać niż potem płacić za niewiedzę. Ty miałem problem i potwierdzasz, że to jet to samo więc uznaje to jako prawdę. Jak na razie to pytałem o ten problem jakoś przy okazji w dwóch punktach (nie ASO) i powiedziano mi, ze wiąże się z tym demontaż zderzaka i raczej kopić nowy wentyl bo nie wiadomo co się kupi używanego. Na szczęście mój mechanik tam gdzie robię wszelkie wymiany podchodzi do takich problemów zupełnie inaczej i raczej diagnozuje problem i stara się naprawić a nie ograniczyć swoją robotę do wymiany na coś nowego. Staram się nie oszczędzać na swoim autku ale różnica wydania ok 300zł za wentyl a 1600 przemawia zupełnie za tańsza opcją. Dzięki za pomoc. Zacznę zatem szukać i pytać o ten wentyl. Dodatkowe pytanie czy w 330d jest ten wentyl inny niż benzynie? Jeśli zgłębiałeś ten temat to może wiesz z jakiego jakiego modelu podejdzie do mojego 330d bo to z pewnością ułatwi mi szukanie na rynku wtórnym. W aukcjach widzę jeszcze jakieś opisy, odnośnie ilości pinów. W 330d jest jakaś konkretna wersja czy muszę sprawdzić jaką mam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.