Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam 320i e46 99r 150km , zmiast standardowego tłumnika końcowego mam założony dedykowany remusa o wiekszej srednicy rury jednak jest to wszystko tak spasowane ze rura z tłumnika środkowego włożona jest w tą od końcowego remusa i spięte jest to obejmą co generalnie jest prowizorką. Docelowo chciałbym zrobić swapa do silnika 328 jednak teraz chciałbym założyć jej sportowy stożek i zmienić może kolektor wylotowy na taki o wiekszej średnicy i dalej rozsądnie połaczyć to jakoś z tym tłumnikiem Remusa. Potrzebuje jednak wiedziec z którego silnika mogłbym wziać ten kolektor tak aby miał wiekszą srednicę i przepływ na katach? Robił już ktoś cos takiego?
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano

Kolektor jak coś to dedykowany sportowy pełno na allegro. Zwiększenie średnicy ? po co ? by spadła moc lub moment obrotowy ?

Jak zmieniasz wydech to i musisz zmienić dolot, do tego strojenie gdyż cały układ zmienił pojemność.

http://autokult.pl/2011/08/31/sportowe-uklady-wydechowe-ogolna-charakterystyka

http://www.highrpmklub.pun.pl/viewtopic.php?id=56

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
musze zwiekszyc srednice bo tłumnik koncowy ma wieksza srednice rury niż reszta układu a wiecznie jezdzic tak z zamocowanym na obejmie sie nie powinno tylko trzeba go jakos ładnie zespawac z reszta układu..
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.