Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam podczas skręcania kierownica bardzo piszczy mi coś przy przednim lewym kole ,bylem dziś u mechanika sprawdził i stwierdził że to wahacz trzeba wymienić ,a jeśli wymienić by sam sworzeń piszczenie by zanikło ?Przypominam że mam zawieszenie m-pakiet.

Pozdrawiam

Opublikowano

W m-pakietowym wahaczu sworznie sa niewymienne niestety. Konieczna jest wymiana całego wahacza. TRW allbo lemforder chociaż to pierwsze 100 zeta tansze a w rzeczywistości to jest to samo.

A może tuleje tylną masz wywaloną, to one najczęściej sie zużywają?

Te wahacze z m-pakietu są bardzo trwałe

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, podepnę się pod temat chociaż chodzi mi o coś innego - planuje wymienić przednie wahacze.

Mam w moim aucie w/g VIN "sportowe dostosowanie podwozia".

Ostatnio wymieniane były amortyzatory i wiem, że mechanik zamawiał "specjalne do zawieszenia sportowego".

Ok, wtedy chciałem żeby było na sportowo a teraz chcę, żeby było komfortowo i tu moje pytanie:

czy mając "sportowe" amory muszę kupić wahacze tak samo do wersji "usportowionej"?

Z tego co przeczytałem na forum to sportowe dostosowanie podwozia tyczy się tylko amorów i sprężyn. Co w takim razie ze sportowymi wahaczami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.