Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Problem z wiązką przy swapie

swap z m43b16 na m52b28 i jest problem bo przy m43 jest tylko jedna wtyczka obok skrzynki bezpieczników, a w wiązce od 2.8 są dwie wtyczki, (wiązka pochodzi z silnika który pracował z manualem), jak to połączyć ma ktoś jakiś schemat, opis pinów, kolorów kabli etc.

a może wystarczy podłączyć tylko jedną wtyczkę ?? wie ktoś coś

Edytowane przez rafal_13
Opublikowano
problem taki że ta wtyczka 2ga i dzie do skrzyni biegów i w kostce skrzyni biegów trzeba połączyć 2 piny ze sobą by komp niby wiedział że jest na P (bo na biegu nie odpali) Nie wiem natomiast czy nie trzeba przypadkiem kompa EGS od skrzyni by to zatrybiło.Szczerze to bym ci poradził całą wiązke silnika podmienić z manuala....naprawdę nie jest tego sporo ....same czujniki i troche plusów
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
tylko że oba silniki pracowały z manualem i wszystko jest ori, ale 2.8 nawet manuale tak miały że były 2 gniazda jedno prawie całe zapełnione drugie tylko 4/5 pinów
Opublikowano
wszystko się wyjaśniło, pomógł kolega z bmw-sport jedna wtyczka jest w każdym podłączamy normalnie, a w drugiej jest wiązka asc / skrzyni automatycznej, jak nie mamy tego to nie podłączamy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.