Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czasami, a nawet bardzo często zaczyna mi się lac olej, trudno jest nawet stwierdzic z kad, wydaje mi sie, że gdzieś z okolicy krucca wody, ale nie jestem pewny, na dodatek w tym samym czasie zaczyna lac sie płyn chłodniczy, gdzieś z dołu chłodnicy tak jak by z dolnego węża, albo z korka spustowego. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale zapaliła mi się także inspekcja, której wszystkim znanym sposobem nie moge usunąc. Silniczek to m40b18.

Opublikowano
co do oleju to muszisz umyć silnik i zobaczysz dokładnie z kąd leci , a co płynu no to sprawdz obejmy na wężach , szczelność chłodnicy nie ma innego wyjścia. Może się zdarzyć , że korek chłodnicy jest zablokowany i nie odpowietrza układu i masz za duże ciśnienie , sprwdz czy węże robią się mocno twarde
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
miałem ten sam problem z wężem od chłodnicy, wymień wąż i będzie po kłopocie, możliwe że tak jak u mnie już jest ten wąż do wyrzucenia ;) a u mnie płyn lał sie jak pod ciśnieniem ale wymieniłem wąż i wszystko jest idealnie ;D a co do inspekcji to również mi sie świeci ale nie wiem czy to nie ma czegoś wspólnego z tym że mam silnik po swapie ;)
Opublikowano
Najpierw sprawdze ten korek od płynu ale najbardziej mnie dziwi to że oba te płyny zaczynaja sie lac równocześnie
Opublikowano
a może masz słabą uszczelkę pod głowicą i kompresja z olejem dostaje się do płynu chłodniczego , zobacz czy w chłodnicy nie ma oleju w płynie
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.