Skocz do zawartości

E87 – babyBMW – wott


wott

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Najwyższy czas zaprezentować Wam moje i mojej żony nowe BMW 118d

Auto jest z polskiego ASO, kupione jako exAG. Ja odkupiłem go od pierwszego właściciela. Rok produkcji 2008. Samochód zadbany, z niedużym przebiegiem i co najważniejsze 100% bezwypadkowy.

 

Trochę danych z nr. VIN :

 

Typ 118D UL (EUR)

Typoszereg E E87 (MUE)

Seria 1

Rodzaj konstrukcji SH

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Tapicerka STOFF NETWORK/ANTHRAZIT (AUAT)

Data prod. 2008-05-26

 

Wyposażenie

 

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S1CBA CO2 CONTENT - Zakres CO2

S1CCA AUTOMATIC START/STOP FUNCTION - Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION - Brake Energy Regeneration

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL - Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL - Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S302A ALARM SYSTEM - Instalacja alarmowa

S320A MODEL DESIGNATION, DELETION - Brak napisu modelu

S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR - Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S339A SATIN CHROME - Shadow-Line

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC - Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FLOOR MATS, VELOUR - Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE - Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE - Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D - Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S468A SKIBAG/THROUGH-LOADING W FILL SACK - Worek na narty

S473A ARMREST, FRONT - Podłokietnik przedni

S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE - Zespół schowków

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER - Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM - Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) - Park Distance Control (PDC)

S520A FOGLIGHTS - Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON LIGHT - Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING - Klimatyzacja automatyczna

S563A LIGHTS PACKAGE - Pakiet oświetlenia

P7RPA ADVANTAGE PACKAGE - Pakiet Advantage

L801A GERMANY VERSION - Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY - Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET - Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE - Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP CONTROL - Sterowanie COP

S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION - Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC - Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S4AKA INTERIOR TRIM FINISHERS SILVER - Listwy wewnętrzne srebrne

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING - Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN - Wersja językowa, niemiecki

 

Samochód cały w oryginale. Jedyny mod poprzedniego właściciela to zmiana radia na Professional. Mi osobiście brakuje w nim sportowych foteli i dużych felg (z salonu wyjechał na 16-tkach). Fotele sobie odpuszczę, ale felgi jak nie w tym sezonie to w następnym planuje zmienić. Po za tym może jakieś drobne kosmetyczne zmiany uda się wprowadzić ;)

 

Dzisiaj tylko tyle, jak przerejestruje samochód i wrzucę letnie alu to zdam relację zdjęciową.

 

EDIT (08.2012):

 

Dorzucam parę fotek. Samochód w końcu przerejestrowany, niestety procedury wykupu leasingu potrafią trwać bardzo długo...

 

http://img59.imageshack.us/img59/1465/dsc03245v.jpg

 

http://img513.imageshack.us/img513/5363/dsc03238r.jpg

 

http://img51.imageshack.us/img51/6947/dsc03239u.jpg

 

http://img834.imageshack.us/img834/1041/dsc03243hr.jpg

 

http://img96.imageshack.us/img96/867/dsc03289t.jpg

Edytowane przez wott
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad pomyka E87 na 18" - no fajnie to wygląda, owszem, ale czy taki gokart nadaje się do jazdy po polskich drogach to nie wiem ;) No przynajmniej u mnie w okolicy, szczeólnie teraz po zimie, asfalt jest po prostu tragiczny... Nawet na balonach 15" i zwykłym zawieszeniu jazda jest po prostu mało przyjemna :/ Ale jak śmigasz po lepszych nawierzchniach to chyba w sumie czemu nie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 18" wygląda super, ale mam obawy o zawieszenie i same felgi. Wolałbym nie prostować ich co jakiś czas. Zależałoby mi też na w miarę przyzwoitym komforcie. Podobno na 18" z normalnymi oponami nie jest tragicznie, ale jak dla mnie już na 16 z RoF jest w miarę twardo. No i tutaj jest cały zgryz. Czy lepiej brać jakieś 17" czy zaryzykować i cieszyć się pięknymi 18"...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta - jest felga jest wygląd. Nie zastanawiaj się nad 17 bo szkoda zachodu. Jedyny słuszny rozmiar to 18 cali sam rozglądam się już za 19stkami. Co ciekawe jeżeli masz 16 rof i wrzucisz 18 na zwykłej gumie to raczej nie odczujesz róznicy. Ja swoją obniżyłem to teraz dopiero czuć różnicę przez twardość zawieszenia ale w serii jest bajka na takim kółku. Jedyne co to trzeba czasem powalczyć z kierownicą na koleinach ale w seryjnym zawiedzeniu naprawdę niewiele..
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta - jest felga jest wygląd. Nie zastanawiaj się nad 17 bo szkoda zachodu. Jedyny słuszny rozmiar to 18 cali sam rozglądam się już za 19stkami. Co ciekawe jeżeli masz 16 rof i wrzucisz 18 na zwykłej gumie to raczej nie odczujesz róznicy. Ja swoją obniżyłem to teraz dopiero czuć różnicę przez twardość zawieszenia ale w serii jest bajka na takim kółku. Jedyne co to trzeba czasem powalczyć z kierownicą na koleinach ale w seryjnym zawiedzeniu naprawdę niewiele..
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta - jest felga jest wygląd. Nie zastanawiaj się nad 17 bo szkoda zachodu. Jedyny słuszny rozmiar to 18 cali sam rozglądam się już za 19stkami. Co ciekawe jeżeli masz 16 rof i wrzucisz 18 na zwykłej gumie to raczej nie odczujesz róznicy. Ja swoją obniżyłem to teraz dopiero czuć różnicę przez twardość zawieszenia ale w serii jest bajka na takim kółku. Jedyne co to trzeba czasem powalczyć z kierownicą na koleinach ale w seryjnym zawiedzeniu naprawdę niewiele..
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do siebie na profil o moim samochodzie :) tam zobaczycie jak wyglada na 19 calach Ac schnitzera :) sam mam fabrycznie juz obnizona bmw, ale mieszkam w niemczech.... takze na drogi wogole nie narzekam :)

 

viewtopic.php?f=112&t=177234

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wreszcie udało się cyknąć parę fotek. Zdjęcia może nie najlepsze, ale pogoda nie dopisywała a i aparat coś ostatnio mi świruje.

 

Zacząłem się ostatnio zastanawiać poważnie nad chipem. Trochę poczytałem i im dłużej myślę tym większą mam ochotę. Jaki przyrost mocy z moich 143hp uważacie za bezpieczny i zdrowy dla silnika ? Bo po wszelakiej lekturze można mieć niezły mętlik w głowie. Czy 180hp i 400Nm to będzie już sporo i lepiej tak nie wysilać beemki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi zostawiam do przyszłego sezonu, mam teraz ważniejsze wydatki. Ale chyba zdecyduje się włożyć 18tki. Jak zmieniać to na konkret :)

Póki co chodzi mi po głowie chip...

 

...btw - jest tu ktoś z Lublina ? może ktoś z Was korzystał z usług FabrykiMocy:

http://www.fabryka-mocy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=210

 

Chłopaki podobno są od niedawna na rynku, ale zaufał im dealer rzeszowski VW/Audi i z tego co wiem to robią chipy w samochodach VAG bez utraty gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna 18-stka aż się prosi :)

 

Jeżeli chodzi o chip tuning to frima jest ważna , ale kondycja silnika i podzespołów jest najważniejsza , jeżeli z silnikiem nie jest za dobrze to nawet najlepsza firma dostanie pózniej opinie " zepsuli mi auto "

 

Ogólnie w dieslu wirusik to podstawa czy to 1.6 czy 3.0 bi-turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondycji auta jestem pewien, przed zakupem przeszlo porzadny przeglad takze wiem co mam. Zalezalo by mi tylko na dobrym tunerze ktory zrobil by modyfikacje z glowa, tak by uzyskac dobry wynik a jednoczesnie nie nadwyrezac podzespolow samochodu.

 

A tak apropo felg, jaki model miales Kamil w swoim e87 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Minęło 14 miesięcy, ponad 15 tyś przejechanych kilometrów aż dziś trzasnął mały jubileusz.....mianowicie na zegarach pojawił się magiczny wynik...

 

http://pics.tinypic.pl/i/00371/gxd173gb2pz3.jpg

 

Rocznica jak żadna inna, kolejna dopiero za 111111km :D

Z tej okazji jedyneczka dostała parę buteleczek do wypicia i parę drobiazgów dla lepszego samopoczucia :D

 

http://pics.tinypic.pl/i/00371/30h2ip3a0b28.jpg

 

W ramach małego podsumowania - jestem bardzo zadowolony z samochodu. Przez ten ponad rok w aucie nic się nie zepsuło, wymieniane były jedynie rzeczy eksploatacyjne. Oby ten stan trwał jak najdłużej.

Cały czas myślę o chipie i ewentualnych 18-tkach, ale jak to w życiu zawsze znajdują się ważniejsze wydatki. Mimo tego jestem prawie zdecydowany na program, mocy jednak po pewnym czasie zawsze zaczyna brakować. Zastanawiam się tylko gdzie autko zaprowadzić żeby się nim porządnie i z głową zajęli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.