Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Ostatnio zmieniłem opony na letnie Continental SportContact 2 R17 205/50, po wymianie zrobiłem geometrię, wszystko wyszło idealnie, zawieszenie nie ma luzów, jednak w koleinach strasznie nosi samochód i skręca bardziej w lewo... Czy to wina opon? Jeśli tak to jaki rozmiar powinien być?

Edytowane przez slomka199
Opublikowano
Może to być wina złego wyważenia kół? Bo z tego co widzę to na felgach mam tych ciężarków z 10( na każdej feldze), a wyważali to jakimś starym zdezelowanym sprzętem.
Opublikowano

bardzo możliwe, że źle wyważone.

Ja raz miałem przypadek, że mi założyli odwrotnie opone kierunkową i też mnie ściągało.


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
Na bank zle wywazone kto to widział zeby po 10 ciezarków dawac na felge taka felga w takim przypdaku nie powinna byc juz w uzytku a nie odczuwasz czasem bicia mocniejszego lub lekkigo po przekrocznieniu np 80 km/h lub wiecej ?? Wez pojedz do normlanego warsztatu bo wydaje mi sie ze gdyby tak mialo byc ze po tyle ciezarków by wsadzali na felge to bys widizał ze felga jest pogieta a jezli tego nie piszesz to mykaj jak najszybciej na porzadny serwis opon bo szkoda felgi i opon !!!
Opublikowano

Jeśli Continental SportContact 2 R17 205/50 to na 100% są to opony typu RUN FLAT. Mam te same tylko w rozmiarze 225/45.

RUN FLAT to syf na polskie drogi, opona ma zewnętrzne wzmocnienie, w razie jej przebicia możesz dalej kontynuować jazdę.

Taka opona nie potrafi się dostosować do nierówności drogi dlatego auto chodzi na wszystkie strony na nierównej drodze.

U siebie będę zmieniał opony na normalne, bez Run Flata. Róźnica jest OGROMNA!!

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Opublikowano
a więc tak wyważone opony i ściągania już nie ma. Ale mam kolejny problem, otóż stukało mi coś z tyłu więc wymieniłem tuleje wszystkie(10) oraz poduszki amortyzatora i stuk jest nadal, a na dodatek, gdy zwalniam to słychać głuchy stuk z tyłu w kole lewym... co to może być . Najbardziej słychać stuki w dziurach, takich kocich łabach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.