Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zastanawiam się nad zamontowaniem instalacji lpg do mojego x5 3.0 manual 2002 rok. wersja USA.

 

Chciałem zapytać czy:

- czy jest wogóle sens

- jak ten silnik reaguje na gaz ( czy np. po przejechaniu 30tys-50tys silnik sie nie zlasuje)

- ile może kosztować instalacji

 

Samochod jest w bardzo dobrej kondycji mechanicznej ma przejechane ok. 160tys km (prawdziwych nie kręconych)

Liczę bardzo na opinię szanownych kolegów bo jeżeli mam mieć problemy z lpg i silnik zacznie się szybko lasować to wolę sobie to podarować.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Stag 300 Isa2, Reduktor AC R01 do 250 KM (ten czerwony) wtryskiwacze HANA bedzie działac i silnik się nie zlansuje cokolwiek to znaczy.

Można co prawda sterownik premium ale w tym modeli jest wolna transmisja danych poprzez obd wiec nie bedą zbyt szybko reagować, a dobrze ustawiony ( na korekcje) isa2 wystarczy. cena ok 3800zl w Białymstoku

Opublikowano
Mój dobry kolega w Poznaniu wiele takich autek robił, na zestawie jak podaje kolega lobo, oczywiście bez problemów śmigają. Podstawa to faktycznie dobrze to ustawić, dlatego nie ma co szczędzić na kosztach gazownika.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A do E46 uważacie że takie powyższe wasze zestawienie będzie dobre? Czy jest coś lepszego, droższego, tańszego, efektywniejszego?

Bawię się czasem za miastem, więc potrzebuje wydajny układ, co poradzicie?

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli masz M54B30 i lubisz depnąć to nawet nie myśl o zakładaniu golda - zamarznie i będzie przełączało na Pb.

 

Pozostaje ci albo dwa małe reduktory np. Zavoli N lub jeden bardzo mocny, np. PRINS, AC R01 250, LR IG1 SM.

 

Wtryskiwacze HANA zielone, ale do LR IG1 SM niebieskie bo ten reduktor lubi pracować na niższym ciśnieniu.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Qwet ACR01 do 250KM nie jest wcale wydajniejszy od GOLDa. Prosze skończ z tym zamarzaniem GOLDa. Większość kierowców nie ma szans go zamrozić w tym silniku, a by to zrobić to chyba trzebaby zimą katować kilka razy 100-200km/h.
Opublikowano
mam golda w 540i :P przy jezdzie przez 10 minut autobanem 250km/h nic nie zamarzlo :) chyba ze tam na wschodzie zimniejsze lato macie :D
Opublikowano
Przy równym 250km/h silnik wytwarza tylko 200 koni, więc są jeszcze szanse że nie zamarznie.

 

A M54B30 ma niewiele więcej niż 200KM mocy maksymalnej. Czyli są jednak szanse? Jak kierowca nie jest katem dla auta, to w M54B30 nie zamrozi GOLDa... Tyle ode mnie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Można co prawda sterownik premium ale w tym modeli jest wolna transmisja danych poprzez obd wiec nie bedą zbyt szybko reagować

A jaki sens ma szybka reakcja Premium'a na bieżące korekty? A przy okazji - jaka jest przy protokole komunikacyjnym ISO 9141-2 częstotliwość odświeżania PID-a STFT i LTFT dla dwóch banków, plus napięcia sond przed katami (odpytywanie o w sumie sześć paramterów)? Bo na moje oko - około 2-3 Hz, co i tak daje częstość znacznie większą niż potrzebna dla "pilnowania" parametrów karburacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.