Skocz do zawartości

316i M40 - wypadający zapłon,po dodaniu gazu chce zgasnąć


Wujek81

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie. Pewnego razu podczas ruszania nagle coś strzeliło w silniku. Z rury wydechowej poszedł dymek. I auto już więcej nie chciało jechać. Odpala, dławi sie, nie trzyma obrotów. Po dodaniu gazu chce zgasnąć. Nie da sie kompletnie jeździć tym autem. Dodam, ze jak wciśnięty gaz do "dechy"to praktycznie nie nabiera obrotów, a jak juz to strasznie opornie mu to idzie i co chwile tak jakby w przepływce był strzał, lub wypadanie zapłonu ?

 

Wymieniłem przepływomierz. Świece nowe. Kable sprawdzone. Pompa paliwa tłoczy w ciągu 30 sekund litr paliwa. Krokowiec przeczyszczony. Objawy obojętnie czy to zimny czy ciepły silnik.

 

Pewnie zaraz ktoś napisze, ze to czujnik wału lub temperatury. Tego niewiem. Czujników nie sprawdzałem bo niewiem jak.

 

Jakby ktoś miał obrazek jakiś czy coś na temat tych czujników był bym wdzięczny :8)

 

BMW e36 316 M40

bez gazu

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Wujek81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Proszę dostosować tytuł wątku do norm obowiązujących w dziale!

 

Dużo tych rzeczy już wymieniłeś... Czy autem da się w ogóle jeździć? Kiedy rozrząd był wymieniany? Może pasek przeskoczył "tylko" o jeden ząbek?

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Autem kompletnie nie da sie jechać. By ruszył z miejsca, trzeba intensywnie dodawać gaz.

 

Zaglądałem na pasek i "na oko" jest na swoim miejscu. Rozrząd rzeczywiście powinien być wymieniony, ma ok. 50k przejechane już.

 

Do tego pali jak mu sie chce raz na 4 gary, raz na 3...

 

 

Kompletnie brak mi pomysłu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Sprawdź, czy rozrząd jest dobrze zestawiony... Może tu tkwi diabeł pogrzebany. Na oko tego nie widać :)

 

Pozdrawiam i dzięki za zmianę tytułu ;) Na przyszłość - nie trzeba w nim pisać "e36" bo przecież jesteś w tym dziale ;)

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, czy nie masz przestawionego rozrządu o jeden ząbek (lub więcej). To częsta przypadłość w przypadku zaniedbania wymiany paska w M40. To że pasek jest na swoim miejscu wcale nie znaczy. że nie przeskoczył… Jak nie potrafisz tego sprawdzić, to jedź do mechanika.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie obraz sie ale widze ze jestes calkowicie ciemny w tych sprawach wiec lepiej jedz do mechanika..opowiem ci moja sytuacje tyle ze to był seat. dalem mu w rure na jedynce prawie obroty max podjechałem na stacje zgasiłem auto(wszystko ok) zalalem bryne odpalilem i co?lipa, fura wogole nie chciala ciagnaci zaczela sie nawet grzac :shock: zaczelo wywalac plyn nawet-mowie pewnie uszczelka,pojechalem do mechaniora (jakos sie doczlapalem) i co sie okazalo?przeskoczyl pasek rozrzadu o jeden zabek :shock: ustawil i wszycho wrocilo do normy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.