Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku witam wszystkich, mój pierwszy wpis :)

 

Od pewnego czasu zakochałem się w BMW Z4, i w sumie jestem bliski złożenia zamówienia. Auto ma być nowe, w pełni doposażone, natomiast czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie? Zakładałem, że wsadzę wszystkie opcje, ale może na przykład czegoś nie warto itd? Zdecydowałem się na wersję 35is , czy ona jest dużo bardziej wymagająca w prowadzeniu od powiedzmy 20i, czy nie ma zbytniej różnicy (oczywiście przy założeniu, że się nie będzie "szaleć")?

Opublikowano

Bierz 2.0, z IS sobie nie poradzisz, zwłaszcza w zimę, a przecież zima w Polsce jest osiem miesięcy w roku. Na pewno nie warto brać m pakietu, nie jest zbyt ładny. Nie bierz skóry, bo będzie się nagrzewać w lato. Nie warto też dokładać do automatycznej klimy i tak nie będziesz z niej korzystać bo będziesz się przeziębiał. Nie bierz też sportowych foteli, są za twarde. Na nawigacje też szkoda pieniędzy, prawie nie działa w Polsce, a kto by oglądał dvd czy korzystał z internetu w samochodzie?

Natomiast opcje "must have" to uchwyt na kubki, dodatkowe gniazdo w bagażniku, ostrzeżenie przed wypadkiem (bezpieczeństwo jest najważniejsze). Warto też zainwestować w fartuchy przeciw błotne, nie są tanie ale w zimę naprawdę się przydadzą.

Acha, bierz tylko w szarym kolorze, najmniej się brudzi. Nie przesadzaj też z felgami, wcale nie jest tak, że im większe tym lepsze. 17" będą akurat na nasze polskie drogi.

Pozdrawiam i życzę dużo radości z przejażdżek nowym autkiem :)

Opublikowano
Dziękuję bardzo za rady. Jeśli chodzi o zimę to na szczęście autkiem jeździć będę w cieplejszym zakątku Europy (Hiszpania), że pogoda nie przeraża. Dziękuję za zwrócenie uwagi na skóry, myślałem szczerze mówiąc o "Skóra Kansas o rozszerzonym zakresie SunReflective", co o niej myślisz? Idea jest taka, że na zewnątrz "biel mineralna metalizowana" , a w środku czerwone skóry i listwy "szlifowane aluminium". Felgi akurat chciałem większe ("Double Spoke 326 M 19"), ale drogi tutaj też lepsze zdecydowanie niż w PL, a wygląd kusi. :)
Opublikowano
Pewnie za długo poza PL przebywam i nie wyłapuję tego typu oczywistych spraw, ale zadam pewnie kolejne naiwne pytanie, właściwie po co marnować czas pisać tego typu "ironiczne odpowiedzi"?
Opublikowano

Co jakiś czas na forum pojawia się troll który zakłada prowokacyjne tematy.

Myślałem, że to właśnie on. Twoje pytania są naiwne. Nowego BMW zwykle nie kupują przypadkowi ludzie którzy nie mają o niczym pojęcia.

Moja odpowiedź jest generalnie prawdziwa, musisz tylko zamienić zaprzeczenia na potwierdzenia :)

Też interesuje się zakupem Z4, generalnie to biorę pod uwagę tylko najmocniejszy silnik, wtedy mpakiet masz już w cenie. Nie znalazłem na liście wyposażenia dodatkowego nic co byłoby potrzebne w takim samochodzie. Tylko silnik+wygląd. Kolor oby nie szary. Najładniejsze wg mnie: niebieskie i platynowa skóra, białe i czerwona skóra, czerwone i platynowa skóra. To jedyne bmw które nie bardzo podoba mi się czarne.

Opublikowano

No to jeszcze raz szczerze dziękuję za rady :) po odwróceniu wprowadzają już zdecydowanie mniejsze zamieszanie w tym co się gdzie indziej dowiedziałem. :) A zielony to fakt jestem bardzo...

 

Ja właśnie też w sumie prawie na 100% jestem zdecydowany na 35is, też dlatego, że jak patrzyłem to po dołożeniu wszystkich opcji, różnica w cenie robi się na tyle mała, że aż głupio się wydaje brać coś mniejszego, natomiast trochę się obawiam ewentualnych kłopotów z zapanowaniem nad nim, stąd właśnie pytanie czy jest duża różnica w trudności prowadzenia pomiędzy 20i a 35is.

Opublikowano
skoro mieszkasz za granicą,to na pewno salony są lepiej zaopatrzone w testówki,niż salony w Polsce. Podejrzewam,że nie będzie problemu żebyś przejechał się 20i oraz 35is. Mój kolega ma czarna z białymi skórami 30i, fajne autko na weekend ;) nie zastanawiałbym się i bym brał na Twoim miejscu 35is. Pozdrawiam
Opublikowano
Jeszcze mam takie pytanko dodatkowe, wiem, ze to trochę wróżenie z kart, ale przy założeniu, że kupię teraz nowe z salonu 35is z pełnymi opcjami (bez zniżek od dealera około 89 tys EUR), przy założeniu że go nie rozbiję, będzie garażowane, zadbane, eksploatowane bez jakiejś przesady itd, to za ile mniej więcej będzie można je sprzedać za 3 lata?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.