Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie jestem w trakcie wymiany poduszek,przeczytalem temat z forum i wyciagnelem klucze z zamiarem pracy nie dluzej niz 2 godziny.Pierwsza wymienilem z lewej strony,zeszlo mi moze 5 minut.

Za to kolejna strona wciaz nie jest zrobiona i autko stoi na kobylkach. :duh:

W angliku po prawej stronie przeszkadza maglownica/kolumna kierownicza,zas aby dostac sie do owej sruby od gory blokuje dostep gruszka ktora steruje kierowniczkami w turbawce.Zeby to rozpiac musialbym polowe gory rozebrac...

Ma ktos z was jakis sposob? :mad2:

Opublikowano
Możesz kombinować różnymi kluczami albo tak jak w linku zdjąć pierwszy katalizator za kolektorem. Bez tego i z kanału będzie ciężko.

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=128795&p=1078312

 

Pozdrawiam

Jesli chodzi o rozne klucze to od dolu nie ma zadnych szans.

A co do katalizatora to od jest daleko od poduchy i wogole mi on nie przeszkadza,najglowniejszym problemem jest kolumna kierownicza.

Zaczelem pomalu rozbieraz gruszke sterujaca kierowniczki w turbawce,ale nawet jak ja wyjme to bedzie problem z zalozeniem zawleczki na silowniku.Moze ktos wie jak sie do turbawki dobrac nie zrzucajac za duzo czesci od gory?

Tak czy inaczej chyba dzis nie zaczne robic autka bo pada deszcz... :cry2:

Opublikowano
Powiem Tobie tak, ja nie rozbierałem turbo z żaden sposób i tobie nie radzę. Z tego co pamiętam dorabiałm klucz w kształcie litery T i z góry kombinowałem żeby to dokręcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.