Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Mam w swojej buni zamontowany zwykły gaz. To że nie jestem z niego zadowolony to mało powiedziane... Kolega ma w swoim rozbitku sekwencje 4 gen BRC.

Wiem że da się przerobić zwykły gaz na sekwencje że nie trzeba wszystkich gratów nowych montować więc moje pytanie to co musiał bym od niego kupić żeby przerobić swoją instalacje na 4 gen a co mógł bym zostawić żeby zaoszczędzić, ile taka przeróbka by kosztowała(pytam jak narazie o robociznę bo niewiem ile mi wyjdzie za części bo musze wiedzieć co mi potrzeba żeby od niego kupić, napewno nie dużo po najomości), no i jak bunia by odczuła tą zmiane. Czy poprostu opłacało by się tą przeróbkę zrobić...

 

to mój gaz:

http://img15.imageshack.us/img15/8228/img0002aol.jpg

 

a to gaz kolegi:

http://img805.imageshack.us/img805/3613/img0001me.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/6493/bmwlogoa.jpg BMW _ E36
Opublikowano
Czyli ze wszystkim pewnie ponad 2 koła bym się musiał liczyć :/
http://img689.imageshack.us/img689/6493/bmwlogoa.jpg BMW _ E36
Opublikowano
Coś w tych granicach zależy bo to różne są ceny w różnych częściach Polski.Musisz,poszukać,popytać,podzwonić i pewnie trafisz na dobrego gazownika za rozsądną cenę.Lepiej poszukać niż brać pierwszego lepszego a do niczego.Pozdrawiam.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
w moich okolicach taka przeróbka to koszt około 600-800 zł jak dajesz swoje części, a moze nawet taniej bo miedzi nie rozciągają. Z Twojej instalacji zostaje tylko tak jak pisano wcześniej zbiornik (tu warto sprawdzić do kiedy butla ma atest), wielozawór (tu nalezy sprawdzić czy podłaczysz do niego wskazanie ilości paliwa, jak nie to albo smigasz bez wskazania albo wymieniasz go prawdopodobie z butlą bo wielozawór zawsze jest dobierany do pojemności i rodzaju butli), wlew, rurki gazowe i zawór pod maską. Cały przód do zmiany, zyskujesz tyle że już się nie musisz meczyć z papierkami GAZ-LPG masz juz wbity w dowód wiec nie potrzebujesz zadnej homologacji. Gra napewno warta świeczki, jak jeszcze tanio kupisz instalke.
Opublikowano
Kolega powiedział że tak z 500 600zł będzie chciał za część. Jak postawie dobra finlandie to na opuścić :p więc gdybym miał jakiegoś dobrego fachowca który tak w granicach tysiąca by mi to zrobił to myślę że lepiej bym na tym wyszedł niż jak bym miał wszystko od nowa zakładać po demontażu starej.
http://img689.imageshack.us/img689/6493/bmwlogoa.jpg BMW _ E36
Opublikowano
O to właśnie chodzi. Jak się trafi na dobrego gościa to można dobrze i za nie dużo zrobić. I dużo daje to że właśnie nie trzeba sobie już zawracać gitary tym żeby w dowodzie był gaz
http://img689.imageshack.us/img689/6493/bmwlogoa.jpg BMW _ E36
Opublikowano

Kolego, a jak byś się czuł jeżdżąc taką rzeźbą? Ja rozumiem, że może być taniej, ale bez przesady. Z gazoliną nie ma żartów. Do tego gwarantuje Ci, że zanim instalacja się "ułoży" i przestanie kaprysić, to wydasz z 200-300 na regulacje, poprawki, itp. W nowej masz gwarancje i koszty regulacji i poprawek w żopie.

 

Na moje to takich rzeczy nie powinno się przekładać W OGÓLE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.