Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, zaznaczę że to mój pierwszy post na forum...

Zabrałem się za wymianę łożyska z lewej strony z tyłu, wszystko szło gładko do momentu zbicia piasty z łożyska na czym się zatrzymałem. Sporo się namęczyłem zanim udało mi się wyciągnąć półoś z piasty( ściągacz i stukanie w piastę) ale się udało... Naprawę wykonuję na aucie i nie mam już pomysłu jak wybić piastę z łożyska.. nie posiadam ściągacza- odklejacza do łożysk na którym mógł bym zaprzeć wkręcane szpilki w piastę ( tak jak to było pokazanie na filmie znalezionym na forum) czy ktoś z użytkowników przerabiał może ten temat i mógł by podrzucić jakieś pomysły , rozwiązania bo mi się niestety już skończyły :mad2:

Opublikowano

robota niby prosta

sam bym to wymienił ale dzięki Bogu coś mnie podkusiło i dałem do warsztatu, jak jest coś zapieczone to istny HORROR

skoro masz to na aucie, to ratuje naprawdę dobry ściągacz i ją wykręcisz

na pocieszenie tez 1 półoś siedziała pierońsko ciasno, a druga wyszła używając siły rąk

szacunek i powodzenia

Opublikowano
Kolego miałem podobny problem tylko jak już półośke miałem odkręconą, mi z łożyska została sama obwódka metalowa i nie dało jej sie wybić, więc trzy śruby od tulej wachacz + amortyzator wieziesz na prase wyciska ci stare i wciska nowe
Opublikowano
Jednak się udało :) wybiłem piastę od strony półosi,a później łożysko:) rąk nie czuje ale myślę że warto było bo w mojej okolicy to zabieg kosztu 180zł za robociznę. Obeszło się bez wyjmowania wahacza:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.