Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem piatki 528 grudzien 97 sedan. Do tej pory miałem kilka trójek i muszę przyznać, że różnica jest;)

Jako że z 5 do tej pory nie miałem wiele styczności mam kilka pytań, gdyż mimo iż kupowałem samochód "praktycznie idealny" ma on kilka drobnych usterek które może nie są uciążliwe, ale ja lubie mieć zawsze wszystko na tip top. Pewnie pytania przewijały się w różnych wątkach ale chciałbym zebrać kilka pytań w jednym temacie odnośnie mojego auta, tak więc:

 

1) Po zatankowaniu do pełna wskazówka zatrzymuje się na nieco ponad połowie i tak trwa do momentu, aż ze zbiornika zniknie połowa benzyny. Problemem jest pływak czy może być coś innego i czy trudno jest takie coś naprawić?

 

2)Wyświetlacz komputera pod zegarami (przebieg,temp) bardzo słabo wyświetla, sprzedający zapewniał, że dzieje się tak tylko w zimie ale mimo wszystko dziwna sprawa

 

3)Muszę wymienić przednie tarcze. Niechciałbym wstawiać jakiegoś "shitu" Co polecacie? Bosch daje radę?

 

4)Jakie najlepiej założyć opony na felgi 17 lato (rozmiar przód/tył)

 

5)Moje auto niestety posiada jeszcze tylko odtwarzacz kasetowy, czy latwiej wymienić na odtwarzacz CD czy dorzucić po prostu zmieniarkę i tak przy okazji czy istnieje możliwość podłączenia (orginalnego bądź nie) dodatkowego głośnika niskotonowego. Od razu zaznaczę że nei chodzi mi o efekt niewiadomo jakiej łupanki poprostu mam wrażenie że seryjne głośniki trochę nie dają rady przydało by się trochę głębi basu

 

6)Czy do tego rocznika można bez problemu założyć kierownicę multifunkcyjną (serce), posiadam tą starszego typu.

 

To narazie byłoby na tyle.

 

Dzięki

Opublikowano

Zmień trochę temat na początek, bo jak MOD zobaczy to ojoj :P

 

Ad1: Raczej obstawiam pływak,

 

Ad2: Co masz na myśli słabo? Nie wyświetla wszystkiego czy wyświetla blado?

 

Ad3: Ja w czerwcu wymieniałem z przodu tarcze i klocki założyłem brembo i do dziś nie narzekam.

 

Ad5: Czy bez problemu nie dam sobie ręki uciąć, ale da radę zmienić bo widziałem, że zmieniają i ja u siebie też chcę wymienić na taką: http://allegro.pl/kierownica-bmw-m5-e39-e38-m-pakiet-airbag-krak-i2151985445.html

Opublikowano

1. co do zbiornika sprawdzilbym plywaki oba pod tylna kanapa

2. jesli chodzi o martwe piksele to racja tylko przy niskich temperaturach, da sie to naprawic ale naprawde nie jest to latwe i mozna popsuc zegary :)

3. jesli masz wiecej kasy to ATE http://moto.allegro.pl/tarcze-pd-klocki-czujnik-bmw-e39-520-do-540-i2148380564.html lub http://moto.allegro.pl/komplet-nawiercanych-tarcz-hamulcowych-p-bmw-e39-i2167158753.html a przy chudszym portfelu te http://moto.allegro.pl/tarcze-ebc-turbo-groove-przod-bmw-5-e39-95-03r-i2164405380.html mysle ze beda lepsze od Boscha ostatnim razem jak boscha klocki kupilem to nie nadazalem myc felg tak brudzily

4. to mysle ze wedlug uznania niektorzy lubia szerokie a innym wystarcza 225/50/17

5. przestudiuj ten temat powinien cos pomoc viewtopic.php?f=72&t=161008

6. tak jak napisal juz krys32 napewno sie da ale ile z tym zabawy to naprawde nie wiem, chociaz czytalem juz gdzies tutaj na forum ze jesli bedzie z podobnego rocznika to kostki powinny byc takie same 96-98 ta sama kostka, 98-99 jakas inna, 99-03 tez inna takie informacje znalazlem na forum musisz obadac temat

 

powodzenia

...jesli bedziesz ja kochal ona to odwzajemni. BMW ta jedyna.
Opublikowano

Ad2. Jeśli zanikają części poszczególnych znaków to objaw znikających pikseli. Ja u siebie zauważam, że też w zimę więcej pikseli mi nie świeci.

 

Ad3. Komplet Zimmerman lub oryginał. Można próbować coś innego, ale jak poczytasz forum to zauważysz, że jeśli chodzi o tarcze i ich trwałość to już loteria. Choć są i takie przypadki, że te wymienione przeze mnie również się krzywią szybciej niż realnie zużywają.

 

Ad4. Ja nie przekraczałbym rozmiaru 225 na obu osiach. Ja mam 225 na lato i 205 na zimę i do normalnego użytkowania to powiedziałbym, że 205 są zdecydowanie lepsze na polskie pełne kolein drogi. Kwestia jakie będą felgi, żeby jedno z drugim się w miarę komponowało lub ewentualnie co kto lubi. Jeśli lubisz walczyć z koleinami, ale przy okazji czuć się pewnie w ekstremalnie szybko pokonywanych zakrętach to bierz szersze. Jeśli wolisz mieć wypoczęte ręce i nie pokonujesz zakrętów na granicy przyczepności opon to bierz węższe.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.