Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam dziwny problem i muszę prosić o pomoc.

Dwa tygodnie temu przed największymi opadami śniegu zostawiłem samochód pod domem. Stało 3 dni, spadł na nie śnieg a później stopniał. Chciałem gdzieś pojechać, samochód nie odpalił. Pomyślałem, że to akumulator, ale okazało się że nie ma iskry na świecy. Zamówiłem sobie mechanika z komputerem, podjechał i stwierdził, że błędu nie ma, ale po wykonaniu kilku sprawdzeń powiedział że to na pewno czujnik obrotów wału. Sholował auto ale następnego dnia poinformował mnie że wymienił czujnik, natomiast auto dalej nie pali. Dzisiaj do niego dzwonię a on mówi, że ominął immobilizer, ale to również nie pomogło tak jak i sprawdzenie instalacji. Powiedział natomiast że sprawdził kompresję i nie ma jej w dwóch cylindrach.

Stwierdził że pewnie rozrząd przeskoczył, a BMW ma podobno zabezpieczenie które w takim przypadku nie daje iskry. Chce rozbierać cały silnik itd. I tu pojawiają się wątpliwości. Rozmawiałem z dwoma innymi mechanikami i mówią że to niemożliwe żeby z takiego powodu nie było iskry i żeby zabierać samochód bo gość coś kombinuje, co wy na to?

Opublikowano
jezeli faktycznie przeskoczyl rozrzad to moze nie byc iskry poniewaz w tym silniku sygnal na iskre jest pobierany z hallotronu ktory pobiera syganl z walka rozrzadu wiec jeszeli ci skoczyl to nie bedziesz mial iskry, pomien sobie jeszcze ten czujnik bo moze on po prostu padl. A co to za silnik m42 czy m44? i z ktorego roku?
E36 m50b25 VANOS coupe
Opublikowano
Silnik M42 z 1994 roku. Pytanie czy mogło się coś stać z silnikiem tak że ja tego nie zauważyłem? Normalnie podjechałem pod blok, a 3 dni później nie odpalił. Mój znajomy sugeruje też, że gdy holowali auto mogli próbować je odpalić i to mogło spowodować przeskoczenie rozrządu. Tylko jak ja im coś takiego udowodnię?
Opublikowano
Wiesz co raczej skoczenie na lancuchu malo prawdopodobne jedynie co spotkalem sie z takim przypadkiem to byla mazda z hydraulicznym napinaczem ale to juz inna bajka. Ale jezeli ci faktycznie przeskoczyl to mogly ci sie uszkodzic zawory, najlepiej zaprowadz do jakiegos znajomego mechanika niech ci sprawdzi ustawienie rozrzadu. Ale ja bym raczej stawial na czujnik polozenia walka rozrzadu, to ze nie ma bledow to nie znaczy ze wszystko jest ok, jest cos takiego jak parametry biezace i tam mozna podjerzec niektore istotne informacje. A z tego co kojarze to m42 chyba nie mialy immo, byly czasami wkladane alarmy serwisowe.
E36 m50b25 VANOS coupe
Opublikowano
moim zdanie nie udowodnisz, bo auto nie chodzilo, wiec oni moga powiedziec ze to Tobie przeskoczył (jeśli w ogóle przeskoczył ) jak go np gasiles, to jest chore ale nikt Ci sie nie przyzna, lepiej jak by bylo zarobic na tobie, taki to juz kraj
Opublikowano

Kolego żeby łańcuch przeskoczył to by musieli się mocno postarać, albo musiał byś mieć wyrobione zębatki.Ja Ci najlepiej proponuję podmienić czujnik albo podpiąć pod kompa i odczytać błędy.Ja miałem tak że przyjechałem z pracy wjechałem do garażu i auto działało wszystko ok. rano wsiadłem i już nie zapaliło i padł czujnik położenia wału jak wynikało z błędów w pamięci. Wymieniłem auto jak nowe. Mówię Ci podmień od kogoś ten czujnik jak nie chcesz kupować w ciemno.

Pozdrawiam emilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.