Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio na trasie podczas jazdy zacząłem odczuwać że kierownica ciężej chodzi. Po zatrzymaniu się na stacji, podczas parkowania wspomaganie wysiadło prawie całkiem.

Zajrzałem do zbiorniczka a tam sucho. Na korku widnieje napis "only ATF", niestety na stacji dostępny był tylko jakiś uniwersalny płyn do wspomagania niby mieszalny ze wszystkimi innym. Wlazło tego płynu z 300ml, odpowietrzyłem, ale wspomaganie już nie pracuje tak jak powinno - raz gorzej raz lepiej ale nie jest ok.

Czy dolewka 300ml niewłaściwego płynu może mieć taki wpływ na działanie całego układu?

Nie wiem czy spróbować go wymienić, czy raczej szykować się do wymiany pompy.

Wycieków brak, nie zaglądałem do tego zbiorniczka od kilku miesięcy, więc mógł gdzieś powoli wykapać.

Opublikowano
Rodzaj zastosowanego oleju ma tutaj na pewno znaczenie, ale raczej drugorzędne. Jeżeli jeździłeś dłuższy czas na pustym zbiorniczku to pewnie zajeździłeś pompę i dlatego teraz bardzo słabo chodzi. Ja na twoim miejscu spróbował bym zmienić jeszcze olej na właściwy i sprawdzić czy będzie różnica, być może taniej wyjdzie zakup litra płynu za 40zł niż nowa pompa za 350zł
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.