Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wreszcie wziąłem sie porządnie za bunie i wydaje mi sie ze sterownik abs padl poniewaz pokazywalo 2 przednie czujniki wymienilem jeden by sie upewnic czy to wina czujnika i okazalo sie ze po prawej stronie (pasazera) pokazalo ze jest dobrze. natomiast przelozylem go na lewa strone i dalej pokazuje blad lewej strony. Sterownik regenerowany byl w listopadzie 2011 tylko problem byl taki ze stary kabel od czujnika wisial sobie bo oderwal sie przy czujniku i czy jest mozliwosc spalenia sciezki w sterowniku przez to ze jeden kabel od czujnika dotykal drugiego?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Słusznie zrobiłeś przekładając czujnik, teraz znajdź w internecie rozpiske pinów we wtyczce modułu, sprawdź czy przewód jest drożny od wtyczki czujnika do wtyczki modułu, jeżeli jest i sterownik był już regenerowany to z tego co się naczytałem po regeneracji to już nie jest to samo co nieuszkodzony... Druga kwestia to to czy magik który to robił to czy lutował czy połączenia czy je kleił. Ja po swojej długiej walce z modułami ostatecznie za 750zł z drugą pompą kupiłem drugi moduł...
Opublikowano
Juz wymontowalem go i zawiozlem do elektryka ktory sie meczy z nim. Po otworzeniu klapki brakowalo tego "zelu" na wszystkich koncówkach od poszczegolnych kół. A szpec ktory wczesniej to robil byl to slynny Pan z Rumii o ktorym czytalem nie za ciekawe opinie.. Nie chcial przyjac sterownika bo naprawiane bylo "brak komunikacji ze sterownikiem ABS" a podobno to nie ma nic wspolnego z czujnikiem... Tak wiec zobaczymy co elektryk wymysli, jutro mam jechac do niego.. Co do przewodów to sprawdzane byly i nie ma zerwanego nigdzie takze sterownika wina..
Opublikowano
brak komunikacji ze sterownikiem to oni poprawiają łączność masy. Jak patrzysz po lewej stronie jest łączenie całej tej płytki aluminiowej, po prawej są druciki od poszczególnych kół tzn czujników
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Zawsze masz opcję usunięcia tych postów ;)

A możesz mi zaznaczyć je w kółku? :oops: bo jak się osatnio cieszyłem naprawionym sterownikiem to dziś chciałem go skleić i znów kapa.

Starciła się chyba tym razem masa... Zadzwoniłem dziś do magika od napraw sterowników i powiedział mi,że się masa wypaliła.

I teraz nie wiem co poprawić. A powiedz mi czy tylko te trzy druciki odpowiadają za masę czy jeszcze jakieś?

Gdzieś czytałem ,że tego się nie da lutować tylko trzeba jakims klejem przewodzący robić. :duh:

Opublikowano

Proszę bardzo:

 

http://img197.imageshack.us/img197/3065/971264866871.jpg

 

O klejeniu piszą na elektrodzie w wątku skąd pochodzi ta fotka.

 

Ratowanie masy jest to ostateczność z tego co gadałem z tymi co regenerują. Kiedyś kupiłem w ciemno sterownik, który miał taką masę naprawianą, a te druty od czujników z kolei były całe i niestety nic z niego nie wyszło, dzwoniłem pytałem medżików czy coś zrobią i mówili, że jak masa była robiona to raczej nic innego tam nie wydumasz. Szkoda, że jeszcze to były czasy zanim sam operowałem INPĄ bo tak naprawde to nawet nie wiem jakie błędy tam były ale podejrzewam, że problem z komunikacją. Sterownik odsprzedałem za tyle ile kupiłem...

Opublikowano
No ja wczoraj dzwoniłem do magika od tych sterowników i powiedział mi że w moim przypadku to brak masy. Dlatego pytam bo jak sie udało ogarnąć tamte piny to z tym też nie powinno być problemu. Mam nadzieję... i też podczas świecenia kontrolek nie mogę się połączyć z autem... ;) dziś rano odpaliłem auto i było wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.