Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja polecam sportowy wklad filtra K&N. Nie zaden stozek tylko wklad co idzie do puszki fabrycznej ale o ulatwionym przeplywie itd... jesli juz cos musisz zrobic ;-)

 

Stozek moze nawet zaszkodzic zmieniajac pojemnosc dolotu ktory zaprojektowano w calosci, bez modyfikacji map.

 

M.

Opublikowano
A ja polecam sportowy wklad filtra K&N. Nie zaden stozek tylko wklad co idzie do puszki fabrycznej ale o ulatwionym przeplywie itd... jesli juz cos musisz zrobic ;-)

 

Stozek moze nawet zaszkodzic zmieniajac pojemnosc dolotu ktory zaprojektowano w calosci, bez modyfikacji map.

 

M.

 

No właśnie mam dylemat bo jestem praktycznie rzecz biorąc przed wymianą filtra powietrza.I powiem że nigdy nie miałem takiego filtra o którym kolego piszesz.Czy chodzi ci o taki filtr

 

http://allegro.pl/bmw-x6-x5-730d-530d-525d-sportowy-filtr-powietrza-i2092898928.html .

 

Do tej pory kupowałem http://allegro.pl/filtr-powietrza-bmw-e46-e90-e39-e60-e61-e38-x3-x5-i2093270697.html przy wymianie co 10 tyś i przyznam że ten filtr to nie zaciekawię wygląda od wymiany do wymiany ( troszkę czarny jest i nadaje się tylko do wyrzucenia ) ale koszta są nie wielkie.

 

Proponujesz jednak ten droższy.

Opublikowano
Ja mam wlasnie taki i powiem ze czuc roznice.Poza tym kupujac ten filtr dostalem certyfikaty oryginalnosci i dozywotnia gwarancje.Poza tym nie musisz wymieniac jak sie zasyfi bo masz specjalne preparaty do czyszczenia.Filtrow K&N uzywalem w sportowych benzynkach i bylem zadowolony.
Opublikowano
Ja mam wlasnie taki i powiem ze czuc roznice.Poza tym kupujac ten filtr dostalem certyfikaty oryginalnosci i dozywotnia gwarancje.Poza tym nie musisz wymieniac jak sie zasyfi bo masz specjalne preparaty do czyszczenia.Filtrow K&N uzywalem w sportowych benzynkach i bylem zadowolony.

Jaka roznice czuc?

Pojedz z tym swoim filtrem na hamownie i zobaczysz co daje...

NIC :cool2:

Opublikowano
No przesadzilem ze zwrotem czuc roznice.Wiadomo ze jak byl zasyfiony filtr to po zamontowaniu nowego tudziez sportowego troche odmula auto.Daje tyle jak napisalem powyzej czyli od 2 do 4 km i od 3 do 5 Nm,Skoro robiles fure u chopakow z Krakowskiego GCS to powinienes cos wiedziec o tych sprawach.W benzynie dostaniesz wiecej gdyz mozesz zmienic caly dolot powietrza.I na hamowni pokaze Ci ta zmiane.Wierz mi :cool2:
Opublikowano

hehe

 

No jak pisalem, jak juz koniecznie to wkladka K&N to i tak szczyt dla samopoczucia glownie i z racji wymiany filtra na nowy ;-)

 

Zwyczajowo modyfikacja jest kompleksowa obejmujac dolot, remap i wydech.

Dajac wiecej powietrza potrzeba tez i wiecej paliwa oraz lepszego oprozniania cylindrow przez drozny wydech.

Kiedys zalozylem sobie stozek do C20LET i wynik wyszedl gorszy niz z seryjnym dolotem i filtrem, mimo ze byla t.sprezarka.

Paliwo sie samo nie doleje, jedynie moze sie latwiej wkrecac na obroty. Omijajac remap mozna dolozyc regulator cisnienia paliwa, ktory podbija np. z 3bar na 3.5 co oznacza ze przy tym samym czasie wtrysku paliwa jest wiecej bo jest pod wiekszym cisnieniem...

 

Jesli masz wymienic filtr i chcesz wydac wiecej wez wkladke K&N, jak kolega napisal mozna ja umyc chemia i uzyc ponownie.

 

Co do w benzynie... to chyba przesadzone... wiadomo ze na "tani" tuning najlepiej reaguje doladowany diesel. Latwo zwiekszyc cisnienie wtrysku i doladowania.

Wolnossaca benzyna to nie banal z wymiana dolotu...

 

Ja mam traktora i zwykly remap bez modyfikacji mechanicznych +80NM +40KM, potwierdzony na hamowni i powiem ze moze przeklada sie to na 1sec roznicy do setki. 5NM to mozna sobie odpuscic...

 

M

Opublikowano

Filtr jest po to by filtrować powietrze zasysane przez silnik i chroni silnik oraz przepływkę. Kombinujecie z filtrami, a poźniej padają przepływki i silniki zagidzone w środku zasysanym syfem.

Auta były projektowane 10 lat temu, a teraz mamy jeszcze gorsze powietrze niz 10 lat temu, a wy jeszcze filtry osłabiacie. :duh:

Opublikowano
Widze ze wg Ciebie kolego najlepsza opcja jesty jazda bez filtra powietrza :cool2:

masz problemy z czytaniem, wzrokiem czy zrozumieniem???

gdzie ja napisalem, aby jezdzic bez filtra???

Opublikowano
Widze ze wg Ciebie kolego najlepsza opcja jesty jazda bez filtra powietrza :cool2:

masz problemy z czytaniem, wzrokiem czy zrozumieniem???

gdzie ja napisalem, aby jezdzic bez filtra???

 

Z czytaniem, wzrokiem oraz ze zrozumieniem u mnie jest jak najbardziej w porzasiu.Dzieki za troske :cool2: Tylko prosilbym o wytlumaczenie gdzie bylo o oslabianiu filtrow???Bo jakos doszukac sie nie moge.

Opublikowano
Panowie nie drapcie się i powiedzcie mi - to jaki ten filtr tam wrzucić bo w tym tygodniu muszę to ogarnąć a stoję w rozkroku.Do filtrów przyznam się nie przywiązywałem nigdy aż takiej wagi ale jak trza będzie to wrzuci się tam coś co doradzicie.
Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.
Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.

:cool2:

 

Filtr mniej dokładny o większej przepustowości nie zatrzyma tego, co powinien zatrzymać filtr seryjny! Tak jak pisał mój przedmówca, tankujcie lepsze paliwo i lejcie oleje porządne do silników. To więcej doda wam mocy niż jakieś tam stożki czy inne odpustowe badziewia. Ja ja widze jakieś lpg + stożek to pawia puszczam.

Doprowadzając auto do stanu oryginalnego zyskacie wiecej mocy niż tymi gadżetami. Zadbajcie o wtryski, świece zapłonowe, ori filtr powietrza, czysta przepłwka, termostat sprawny i macie rakietę!

Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.

 

Czy dla ciebie kolego filtr np http://allegro.pl/filtr-powietrza-bmw-3-e46-330d-e39-525d-530d-x5-i2093270713.html nie różni się niczym od filtra http://allegro.pl/bmw-x6-x5-730d-530d-525d-sportowy-filtr-powietrza-i2092898928.html

 

bo tak rozumiem twoją odpowiedz. :D :D :D

Opublikowano
Sciągnij tą białą osłonkę i zobaczysz że pod spodem też masz harmonijkę. Po co komplikować sobie życie, jak ori jest ok? Rób jak chcesz, twoje małpy - twój cyrk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.