Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałem pokazać wam porównanie RR Evoque i BMW X1.Widać że RR duużo lepiej sobie radzi z trudniejszymi warunkami.Moim zdaniem X1 przy nim się chowa także pod względem stylistyki sam Range Rover:

Porównanie:

Moim zdaniem gdybym miał zakupić jeden z nich to byłby RR ponieważ jest z każdej strony lepszy,a wy po zakupie X1 zdecydowalibyście się jeszcze raz go kupić?

Opublikowano

A kto powiedział ze X1 to auto terenowe bo chyba to masz namyśli mówić ze sobie lepiej radzi z trudniejszymi warunkami? to Samo RR i Q3... nikt o zdrowych zmysłach nie wjeżdża z tym w teren... bardzo specyficzne trudne warunki jak dla mnie terenowe ni jak dla tych aut typu SUV albo SAV jak mówi BMW te auto nigdy nie mialy wyjezdzac w teren :P

 

w takich autach sie kończy tak:P :

 

http://koszalinek.pl/vardata/nowosci/10000936.jpg

 

 

w innym teście syntetycznym na rampie x1 wygrało z q5 albo q3... testy trochę ni jak maja sie do jazdy na co dzień gdzie auto zachowuje sie na zakręcie tak a nie inaczej... bo wolisz zeby auto wjechało pod górkę 20' czy zeby wyciągało z zakrętu przy dużej prędkości;)

 

 

a co do porównania RR jezeli chodzi o design :norty: :norty: :norty: :cool2: :cool2: :cool2: nie wiem jak z jakością

Opublikowano
X1 w swej cenie jest gołe aż przykro. Nie wiem jak RR ale BMW jest mistrzowskie w braniu dużych pieniędzy za samo logo. X1 jest niezłe, ale nędznie wyposażone jak za 160 tys. w moim przypadku. Jeżdżę nim po budowach - może nie jest to offroad, ale często tęgie błoto a ostatnio śniegi głębokie kałuże i świetnie daje radę. Trzeba jednak pamiętać, że na takich kołach też cudów nie będzie. To jest auto na drogę i ew. polne drogi. Jeśli miałbym wybierać stylistykę to RR jest wg mnie ładniejszy.
Opublikowano
Ktos chyba przesadził, bo RR raczej porównuje się z X3. I z tego co pamiętam, cena ma się nijak do X1 i Q3... A stylistyka to jak zwykle kwestia gustu.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

chyba jednak z X1 skoro tak Niemcy porównują....

 

1:21... RR wydaje sie krótszy
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mogę powiedzieć świeżo po zakupie X1, że nie ma co porównywać go do RR. Jeździłem małym RR na test drive. Powiem tak w terenie pewnie jest lepszy i gdybym mieszkał na wsi wybrał bym Brytyjczyka. Co do jakości i przyjemności z jazdy w porównaniu z BMW odpada w przedbiegach. X1 świetnie się trzyma drogi i silnik pracuje rewelacyjnie. RR ma pod maską silnik od Mondeo, więc sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy chcecie jeździć Fordem w ładnej budzie i ciekawym wykończeniem wewnątrz? :)
Opublikowano
A w jakiej wersji był ten Evogue na testach bo mój przyjaciel jest zachwycony RRem z 2.0t benzyną :?:
Opublikowano
A w jakiej wersji silnika X1 kolega stał się posiadaczem ?

X1 28i w M Pakiecie - moim zdaniem naprawdę warto. Do tej pory jeździłem mini cooperem s i nie chciałem mułowatego dużego auta i nie pomyliłem się :)

Opublikowano
A w jakiej wersji był ten Evogue na testach bo mój przyjaciel jest zachwycony RRem z 2.0t benzyną :?:

Jak gdyby wersja nie ma znaczenia. Nie kwestionuje dynamiki silnika, a raczej jej wykorzystania w jeździe np. zakręty, trzymanie się drogi przy dużych pre∂kościach, slalom czy zarzucanie "tyłkiem" przy bardzo dynamicznym wyprzedzaniu - tutaj RR nigdy nie będzie tak dobry jak BMW. Na drodze poza asfaltem z kolei będzie sprawował się o niebo lepiej niż np. x1, x3, czy nawet x5. Wszystko kwestia czego od samochodu oczekuje kupujący. Ja chciałem samochód szybki i dynamiczny, dobrze trzymający się drogi, ale nie tak sztywny jak mój poprzedni. Coś co będzie też nadawać się bardziej na marne polskie i zagraniczne drogi. Co do RR to nie jest krytyka. To bardzo ładne i świetnie wykończone auto. Uważam tylko, że nie powinno się go porównywać do żadnego z aut typowo drogowych. Bardziej bym go porównywał do np. JEEP'a.

Opublikowano

Ok - w zasadzie z tych samych powodów kupiłem X1 :D

tylko niestey u mnie zwyciężył rozsądek nad emocjami :mad2: i wybarłem bardzo rozsądny kompromis pomiędzy przyjemnością z jazdy a osiągami :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.