Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś facet, który specjalizuje się w montażu alarmu Proxima podjął się montażu tegoż alarmu w mojej E39 2001r

Była to jego druga 5 i miał pewne obawy ...

Jakoś poszło i po 11 godzinach pracy skończył :lol:

Zamontował wersje BP (bez potrzeby dodatkowych pilotów, wszystko robie oryginalnym kluczykiem).

Mam nadzieję, że wszystko zrobił porządnie :worried:

 

p.s. zastanawia mnie tylko jedno, w poprzednich bumkach (316i 320i) tez mialem proxime i tam alarm sie uzbrajał odrazu.

Tutaj zamykam drzwi, mrugają raz kierunki auto jest zamknięte ale alarm uzbraja się dopiero po 25 sekundach (po 25 sek zapala sie dioda) ...

:roll:

Opublikowano
to opoznienie w mruganiu diody moze byc normalne. trzeba by sie zaznajomic z instrukcja - co jakie mruganie oznacza. Normalne jest, ze centralka nie uruchamia od razu wszystkiego - np na wypadek much w aucie jesli masz czujniki ruchu. Najpierw sprawdza ktory z czujnikow jak dziala i jesli ich wskazania sa w normie to je zalacza. To trwa kilkanascie sekund i pozwoli na dzialanie alarmu np wtedy gdy sa te muchy lub pies w srodku, lub gdy czujnik drzwi sie zepsuje

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Ten alarm fabryczny to chyba jest najprostszy jaki jest!! Chyba on nie ma za wiele funkcji! W kazdym badz razie z zakladaniem nie ma problemu bo juz jest! ALe do rozpracowania to on chyba nie jest najtrudniejszy!! Tak mi sie wydaje! :norty:
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano

zawirowales troche to jest opis wylacznikow krancowych drzwi.

Rzeczywiście mogło mi sie pomieszac, troche czasu minelo i jak mowilem nie zaisywalem wszystkiego. Za zamieszanie przepraszam:)

znalazlem w sieci taki schemat moze komus sie przyda:

http://autosos.webpark.pl/bmw_se5_01_dt.pdf

Dzieki

to juz mamy prawie wszystko rozgryzione oprocz centralnego zamka i domykania szyb

Kolory centralnego mysle ze sa podane dobrze :D

Opublikowano

uff skonczylem juz prawie

podlaczenia sa mniej wiecej takie jak powyzej, tylko, ze kierunki na moim schemacie opisane sa tylko dwa a kazdy jest osobno nalezy reszty poszukac w dwoch skrajnych kostkach modulu ktory znajduje sie na prawo od nog pasazera. wszystkie nalezy oczywiscie odseparowac diodami (ja podlaczylem tylko przod i tyl bocznych nie podlaczalem) coz centralny jest w tym module co wylaczniki drzwiowe za schowkiem i nizej od niego i z tego co pamietam w czarnej kostce sa prawe drzwi a w lewe w kostce bialej tam tez znalazlem centralny wyzwalany kolejno impulsami MINUSOWYMI :jawdrop: (zolto czerwony przewod) pierwszy impuls zamyka nastepny owiera. komfortu nie podlaczylem, narazie wystarczy mi wrazen :twisted:

elektryka w e39 naprawde jest pogieta i nie wiem co mial na mysli konstruktor umieszczajac kierunki w dwoch roznych kostkach i to kazdy

Jakbym mial zakladac jeszcze raz alarm w e39 mocno bym to przemyslal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.