Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!!!

Jak w temacie po demontażu lpg auto nie chce odpalić!!! Gdy kręcę rozrusznikiem to zaczyna łapać ale nie na wszystkie cylindry. Wtryskiwacze benzynowe i sondy podłączyłem do pierwotnego stanu. Po diagnostyce Launch Diagun x431 pokazuje błąd (108 ciągłe napięcie +) na pierwszym DME5.2, zaś z drugim DME5.2 nie mogę się połączyć. INPA w ogóle nie łączy się z żadnym DME! no i w trakcie diagnostyki spaliła się prawa cewka po założeniu nowej cewki nadal się grzeje na włączonym zapłonie. Już nie mam więcej pomysłów co może być!?

Opublikowano
Hej, jest jakiś błąd w instalacji, cewka się grzeje i pali u zwojenie pierwotne, ponieważ dostaje stałe napięcie, a to ją zabija. Cewka nawet po ciężkeij jeździe nie wydziela żadnego ciepła. Podejrzewam, że ten komp, z którym nie możesz się połączyć juz padł i jest zwarcie zasilania do cewki. Na odległość ciężko jest coś powiedzieć.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Czy będzie konieczna synchronizacja DME Z EWS? zauważyłem że jedno DME było już wymieniane inny vin i rok 95
Opublikowano
Czy będzie konieczna synchronizacja DME Z EWS? zauważyłem że jedno DME było już wymieniane inny vin i rok 95

 

Hej tego nie wiem niestety.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Teraz nasuwa mi się pytanie dlaczego DME zostało uszkodzone??? i jak podłącze nowe DME czy nic mu nie grozi??? :roll:
Opublikowano

Jeżeli spaliło się coś w DME z powodu źle podłączonej instalacji, to jeżeli nie poprawisz samej instalacji to nie zakładaj nowego dme bo spali się raczej nowy również. Proponuję posprawdzać wszystkie kostki najpierw i kable.

A jest jeszcze jedna opcja inpą nie połączysz się z silnikiem ja miałem ten sam problem, dopiero dis v44 podołał bo nawet nowszy nie dał rady.

e38 750 podomież miały problemy z komunikacją tylko nie pamiętam do którego roku, tak mówiło mi kilka osób i sam to przerobiłem już. :D

Opublikowano
Na których pinach powinno być napięcie na cewce po włączeniu zapłonu :?: Jestem w trakcie poszukiwań nowego DME allegro przetrzepałem i nie ma. znacie jeszcze jakieś strony z częściami do bmw :?:
Opublikowano
Na których pinach powinno być napięcie na cewce po włączeniu zapłonu :?: Jestem w trakcie poszukiwań nowego DME allegro przetrzepałem i nie ma. znacie jeszcze jakieś strony z częściami do bmw :?:

W sprawie dme napisałem tobie wiadomość na priv... :D

Opublikowano

Ja proponuje jeszcze sprawdzić tą wiązkę czy dobrze połączone wszystko, czy niema gdzieś przerw i czy nie pomylone jakieś kostki przy zapinaniu, zanim zakupisz nowy komp itp. Po wymianie kompa synchronizacja z ews będzie potrzebna.

Wiem że w tym silniku jak nawet nie podepniesz czujnika temp. silnika to też nie będzie chciał zapalić, ja tak miałem więc lepiej posprawdzać wszystko na spokojnie

bo to zmyślna konstrukcja jest i potrzebuje dużo uwagi.

Pozdro

Opublikowano

Wiązka w porządku sprawdziłem całość jest ok :cool2:

Teraz potrzebuje info jak synchronizować DME z EWS, czy da się to zrobić INPA lub DIS-em :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam rozwiązałem problem :D okazała się wadliwa instalacja silnika po wymianie na nową wszystko śmiga :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.