Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam taki problem niedawno zrobilem swapa w swojej 1.8 na 2.0 M50 B20. I mam problem z obrotomierzem bo oszukuje pokazuje za duze obroty. Slyszalem ze trzeba zmnienic kostke sterujaca w liczniku ale nie mam pojecia na jaka i gdzie ja dostac proszee o pomoc:)
Opublikowano

Tzw.kosc kodujaca,Jest ona wpinana z przodu zegarow.W e30(szeroka lampa) wystepowaly dwa rodzaje w zaleznosci od tego czy silnik mial 4 czy 6 cylindrow.

Szukaj na allegro.Nie wiem czy ktos samą kosc sprzeda czy bedziesz musial cale zegary od r6 kupic.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tak jak Ci kolega napisał są dwie opcje licznik od R6 lub kość sterująca, jeżeli oczywiście dostaniesz samą kość. Ja po swapie wymieniałem licznik koszt ok 100 zł na allegro.
Burn Ur rubber not Ur soul :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.