Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , widziałem na paru forach , że ludzie mają bardzo dużo pytań odnośnie gazu , zakładania , jak się sprawuję , ile kosztuję i czy w ogolę warto !

 

Jako , że wczoraj odebrałem samochodzik od naszego dobrze znanego wszystkim gazownika Pana Toudiego , uznałem , że należy się pochwalić i napisać tym którzy są jeszcze przed truciem silnika jak to wszystko wygląda z perspektywy "ZIELONEGO KLIENTA".

 

Dane auta : BMW E46 316i 1.9 benzyna , 2000r sedan

 

Dla nie zdecydowanych , gdzie mają szukać dobrego gazownika - Moim zdaniem człowiek o nicku na tym forum (Toudi) jest jednym z lepszych gazowników jeżeli chodzi o woj.mazowieckie, nie będę pisał jaki to on jest kapitalny itp bo każdy na tym forum to wie , ja przedstawie jak wyglądało to z mojej strony , jak jeszcze go nie znałem a bardzo chciałem założyć gaz.

Dzwoniąc 1 raz do innych gazowników , chcieli ode mnie 3000zł wstępnie + ewentualne koszty wymiany czegoś gdyby się nie nadawało (kolejne naciąganie), nie wytłuaczyli mi NIC KOMPLETNIE jak to będzie działać , czemu tak a nie inaczej itp , chociaż mówiłem że , jestem kompletnym laikiem pod względem gazu. Dzwoniąc do Toudiego , odrazu wytłumaczył mi na czym to polega , czemu robi się to w ten sposób a nie inny tak abym zrozumiał , powiedział że , nie przekrocze ceny 2500k a w razie gdyby coś było do wymiany , to przełoży mi z innego silnika bo akurat ma taki jakim ja jeżdze rozebrany na częsci. Zostawiłem samochód jednego dnia wieczorem 19:00 , na drugi dzień o tej samej godzinie był juz gotowy do odebrania wraz z wszystkimi potrzebnymi dokumentami , jeszcze raz przy odbiorze samochodu wszystko mi pokazał i wytłumaczył , kiedy przyszło do płacenia był słowny , kwota 2500k bez żadnego naciągania na inne "niby potrzebne do wymiany" częsci CO UWAGA BARDZO CZESTO U MECHANIKÓW SIE ZDARZA. Tak więc jeżeli ktoś ma wątpliwości gdzie założyć gaz a mieszka w woj.Mazowieckim , bardzo serdecznie polecam Toudiego , schludnie , szybko i co najważniejsze DOBRZE.

 

 

Jak to wygląda w środku , muszę powiedzieć ze po otworzeniu maski prawie nic nie widać , wszystko schludnie pochowane , jak widać :

 

http://images41.fotosik.pl/1307/e157ee94952821d5med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/1173/563f5abd58c29a3fmed.jpg

 

http://images41.fotosik.pl/1307/e157ee94952821d5med.jpg

 

Przycisk do przełączania z gazu na benzynę , schludnie schowany

 

http://images38.fotosik.pl/1351/0dd9a2779f0ffbb2med.jpg

 

Wlew

 

http://images49.fotosik.pl/1315/65d89cb3245db26dmed.jpg

 

 

Butla w bagażniku :

 

http://images39.fotosik.pl/1307/85a744ea3939ab84med.jpg

 

http://images43.fotosik.pl/1361/5db10fa67049d0f7med.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/1370/458b3e3caf7dc825med.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/1361/871089f3fc89b861med.jpg

 

 

Co z tym kołem zrobić teraz ! To chyba narazie mój jedyny problem odnośnie założenia gazu !

 

http://images46.fotosik.pl/1318/2b02521c0a97c31cmed.jpg

 

 

Mam nadzieję , że rozjaśniłem trochę tym zielonym ludkom takim jak ja , jak to wszystko wygląda i gdzie najlepiej to zrobić , dodam , że przy odbiorze auta Toudi dokładnie mi sprawdził co jeszcze mam do roboty przy samochodzie (aż się za głowe złapałem , człowiek myśli że ma auto lalke a tu 4 rzeczy do zrobienia) , i nie wypchnął mnie do innych elektryków i mechaników tylko powiedział , że moge liczyć na jego pomoc w ich zrobieniu , naprawdę nie bez powodu robią z niego boga gazu na naszym forum :super:

Opublikowano
A może kolega powie jak zamontowane ma wtryskiwacze i reduktor bo to jak siedzi butla i wlew nie wpływa na działanie instalacji. Sama cena to nie wszystko ale jak ludzie zamiast pytać: "na czym mi pan zrobi ten samochód i za ile" to pytają: "za ile?" to sie nie ma co dziwić.
Opublikowano
A może kolega powie jak zamontowane ma wtryskiwacze i reduktor bo to jak siedzi butla i wlew nie wpływa na działanie instalacji. Sama cena to nie wszystko ale jak ludzie zamiast pytać: "na czym mi pan zrobi ten samochód i za ile" to pytają: "za ile?" to sie nie ma co dziwić.

 

wszystkie pod zespły są z górnej półki , a poza tym nie musze patrzeć na rece gazownikowi u ktorego zakładałem gaz bo robi to on od wielu lat i wie co do którego samochodu najlepiej założyć , nie od parady polecało mi go 30 innych osób które do dziś po wielu latach użytkowania nie miało problemów z gazem założonym przez niego.

 

pózniej napisze jakie pod zespoły mam zamontowane , wszystkie mam na fakturze

Opublikowano
No napisz, napisz, bo wiesz, cena 2500 zł to, powiedziałbym, mocno okazyjnie. Owszem, motorek nie wymagający za bardzo jeśli chodzi o sprzęt, ale wiesz, jeśli masz tam Valteki czy coś w tym stylu, to z tymi peanami na cześć gaziarza bym się wstrzymał ;) Zresztą, w ogóle bym się na razi wstrzymał z oceną instalacji na jakiś rok czy 10.000 km. Ot tak dla pewności.
Opublikowano
spisywanie podzespołów z świadectwa homologacji to tak trochę wiochą zalatuje, wtryski ok reszta odwrotnie proporcjonalna do ceny.

 

dziwne bo inni chcieli 3000k , zreszta ufam gazownikowi bo polecalo mi go 20 osob z innego forum bmw ktorzy tez tam zakladali i wiem ze zrobil to dobrze , ile na mnie zarobil to zarobil , mnie interesuje tylko to zeby wszystko chodzilo bez problemow , nie wiem czy te pod zespoly sa dobre czy slabe , ufam ze zrobil to z glową.

 

Trudno zebym ci z glowy wypisywal jak nie znam sie na tym i nie zamirzam strugać mechanika :mad2: :mad2:

Opublikowano

Wlasnie dlatego ze nie znasz się na tym to wypisujesz głupoty z homologacji instalacja to:

wtryskiwacze, reduktor, sterownik reszta to kosmetyka.

Ja wcale nie oczekuje zebuy z pamięci podawac czesci składowe ale jak juz zacząłeś zachwalac swojego gazownika to mogłeś od razu podać

Albo jest dobrze albo tanio tyle co do ceny.

"Inni chciali 3000" ale pewnie na stagu 300 i acr01 wg mnie warto było dopłacić no chyba że kme na hanach u was kosztuje 3 tysia więc powinienes napisać za 3 tys to za 2000 to a z 1500 podciśnieniowa :roll:

Opublikowano
Wlasnie dlatego ze nie znasz się na tym to wypisujesz głupoty z homologacji instalacja to:

wtryskiwacze, reduktor, sterownik reszta to kosmetyka.

Ja wcale nie oczekuje zebuy z pamięci podawac czesci składowe ale jak juz zacząłeś zachwalac swojego gazownika to mogłeś od razu podać

Albo jest dobrze albo tanio tyle co do ceny.

"Inni chciali 3000" ale pewnie na stagu 300 i acr01 wg mnie warto było dopłacić no chyba że kme na hanach u was kosztuje 3 tysia więc powinienes napisać za 3 tys to za 2000 to a z 1500 podciśnieniowa :roll:

 

 

ja zachwalam go tylko z tego co go poznalem , i z podejscia do mnie [klienta] to jakj bedzie gaz sie sprawowal zobaczymy z czasem , wtedy napewno w razie jakis problemow z koryguję opinie o nim , narazie gazik chodzi dobrze , moze i mogl za te cene zrobic cos lepszego.. ale co ja moge jak sie nie znam, a 30000 osob z forum go polecalo.. :mad2: widocznie zaoszczedzil na mnie i tyle.. nie wiem czy mam sie czuc oszukany skoro tak piszesz..

Opublikowano

Wiesz, na rynku jest naprawdę spory wybór gratów, o dużej rozpiętości cenowej i oczywiście jakościowej. Kolega lobo. dobrze to podsumował - albo dobrze, albo tanio. I nie ma bata. Sama regulacja instalki, podczas jazdy i w praktyce - a nie na luzie przed warsztatem, to nie jest kwadrans ani nawet godzina. Gość musi paredziesiąt km zrobić z podpiętym kompem, żeby w różnych warunkach to poustawiać. Ciasto pieniądz, nikt Ci tego nie zrobi gratis. Na solidarność i wspólne uwielbienie dla marki nie ma co liczyć - taki świat.

Najważniejsze, że gazik dobrze działa, że nie masz powodów do narzekań. A najlepiej będzie jak za rok to samo będziesz mógł napisać. Czego Ci szczerze życzę :)

Opublikowano
Wiesz, na rynku jest naprawdę spory wybór gratów, o dużej rozpiętości cenowej i oczywiście jakościowej. Kolega lobo. dobrze to podsumował - albo dobrze, albo tanio. I nie ma bata. Sama regulacja instalki, podczas jazdy i w praktyce - a nie na luzie przed warsztatem, to nie jest kwadrans ani nawet godzina. Gość musi paredziesiąt km zrobić z podpiętym kompem, żeby w różnych warunkach to poustawiać. Ciasto pieniądz, nikt Ci tego nie zrobi gratis. Na solidarność i wspólne uwielbienie dla marki nie ma co liczyć - taki świat.

Najważniejsze, że gazik dobrze działa, że nie masz powodów do narzekań. A najlepiej będzie jak za rok to samo będziesz mógł napisać. Czego Ci szczerze życzę :)

 

no i własnie to wszystko co piszecie ja wiem , dzwoniąc do niego powiedziałem : JA NIE MAM ZAMIARU OSZCZEDZAC NA ZALOZENIU GAZU , MAM BUDZET 3k I TYLE MOGE WYDAC , a on ze spokojnie ze za 2,5 zalozy mi juz instalacje w wyzszej polki ktora bedzie nie zawodna , no to mowie ok.. skoro tak mowi gazownik tochyba wie co mowi...

 

no dobra , pogadamy za rok :)))

Opublikowano

Graty dobrze dobrane. Co z tego, że silver, a nie acr01? Co z tego, że KME G3, a nie STAG? Jedna chwała, w tym aucie to pojedzie tak samo.

 

Ja bym się do czego innego przyczepił: Butla założona jest "do jazdy tyłem". Już tłumacze laikom: co dzieje się z gazem jak przyspieszamy? Pod działaniem sił bezwładności leci ku tyłowi samochodu (i tam powinien być wielozawór).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Oczywiście negatywny efekt takiego montażu zbiornika przy mocy tego auta będzie praktycznie nieodczuwalny przy ilości gazu powyżej minimum, jednak szybciej sterownik wróci na pracę na Pb przy końcówce w zbiorniku.

 

Jest tu jednak inne ale. Ja nie wnikam w moc auta, a zawsze montuje zbiornik wielozaworem do tyłu. To jest nawyk, który albo się ma, albo nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.