Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam :)

Jestem tu od dzis, ale zanim zdecydowałem sie napisac tutaj o dolegliwosci mojej BMW, szukalem i czytalem 2 dni rozne posty na temat ktory za chwile porusze, a dlatego ze nie znalazłem podobnego do mojego. Otóż niedawno kupilem od znajomych, pierwszego wlasciciela 318i, stan bdb, tradycyjnie pojawil sie problem z układem chłodzenia, auto zapala idealnie, trzyma obroty, z układem chlodzenia to sobie poradze, martwi mnie cos innego.. czasem nierowno pracuje, leciutko telepie, nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy cieply, po prostu czasem mu sie to zdarzy , a wystepuje to od czasu pojawienia sie tych problemow z odpowietrzeniem, oleju w plynie nie ma , i płynu w oleju, sa natomiast maslane osady na bagnecie i korku wlewu oleju nie duzo ale jest. Znajomy ktory miał taki sam problem w swojej 5 tyce przekonuje mnie ze u niego tez tak było i w dodatku osłabia to prace silnika. Tylko ze ja nie widze nic wspolnego miedzy problemem z ukladem chłodzenia a spadkiem mocy.

Co Wy na to ?

 

Dzieki z góry za podopowiedz

 

Stanleyse

Edytowane przez Stanleyse
Opublikowano

Masło na korku oleju w zimę może się zdarzyć jak się robi krótkie trasy i silnik jest niedogrzany, na bagnecie nie bardzo.

Podjedź na sprawdzenie CO2 w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano (edytowane)

Wiem, musze gdzies poszukac stacji obslugi, nie mieszkam w Pl i to jest torche utrudnione.zastanawia mnie czy moze układ chlodzenia tj problem z jego zapowietrzeniem miec wpływ na rowna prace silnika np na zimno

Moj znajomy dokladnie mi zrelacjonował ze jego bmw mialo slaby silnik brak mocy itp , po odpowietrzniu w serwisie wszystko wrociło do normy......

Przez zapowietrzenie ukladu brak mocy ?

Edytowane przez Stanleyse
Opublikowano

Zapowietrza sie przez pekniecie zbiorniczka, malutkie ale jest. to nie problem martwi mnie to drugie...

Byc moze jest przedmuch, tylko jak jechałem na prom do gdanska to przed wyjazdem z lodzi dolalem płynu i odpowietrzyme i docjehałem 400 km bez problemow.

Potem po zjezdzie z promu musialem znowu dolac i odpowietrzyc, praca silnika była idealna, rekacja na gaz itp.

Z przedmuchem chyba bym daleko nie ujechał.. no chyba ze jest minimalny.... ale na autostradzie grzałem zdrowo ponad 140... i padło by ..a jednak nie...

Opublikowano

Witam

 

Witam

 

Napisz dokładnie jakie masz auto i z którego roku. Dodatkowo popraw tytuł swojego tematu, żeby dostosować go do wymogów działu. Ogłoszenie na ten temat znajdziesz na górze działu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

ok :) poprawilem a jakie mam auto to jest po prawej stronie, dokladnie napisane :)

 

Zapalilem ja 10 minut temu i jest ok. tzn silnik chodzi rowniutko idealnie, przy walnietejtej uszczelce to chyba by nie bylo mozliwe,

Czy Bmw jest wrazliwe na zuzyte swiece ? mam w niej ngk; maja 35 tys km przebiegu

bede wdzieczny za wszelkie informacje

 

Pozdrawiam

Stan

Opublikowano (edytowane)

Po sprawdzeniu spalin, oleju, płynu itp stwierdzam ze to nie uszczelka pod glowica.

Mysle ze to mogla poleciec uszczelka pod kolektorem dolotowym . Czy kolektor dolotowy ma płaszcz wodny ??? ( silnik m43 , 1.8 bez lpg)

 

Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

Edytowane przez Stanleyse
Opublikowano

Nic nie poprawiłeś :duh: To jakie masz auto ma być napisane właśnie w tytule tematu, bo przecież piszesz w dziale serii E36, więc po co do ciężkiej cholery pisać to jeszcze w tytule? :roll: Czytać ze zrozumieniem proszę :mrgreen: Ponadto nie piszemy na tym forum nowego postu pod swoim własnym, tylko edytujemy i dopisujemy w istniejącym. Twoje 3 posty zbiłem w jeden. Jest to w regulaminie forum napisane, a regulamin zgodziłeś się przestrzegać w procesie rejestracji!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.