Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam duzy problem a mianowicie nie moge przekrecic kluczyka w stacyjce bo padla calkowicie. najgorsze jest to ze jest wlaczona blokada kierownicy i teraz mam pytanie. jak moge wyciagnac kierownice bo ten bolec mi w tym wlasnie przeszkadza a jak wczesniej napisalem stacyjka juz do niczego sie nie nadaje mam juz 2 ktora chcial bym zalozyc ale najpierw musze zdjac kiere i to stara stacyjke??? a ta blokada mi to utrudnia :evil: :evil:
Opublikowano
no to został ci tzw łamak , na siłę mocnym prętem musisz przekręcić stacyjkę inaczej nie ściągniesz kierownicy
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
no wlasnie kiere czy stacyjke?? a czy jest mozliwosc jakos inaczej wylamac ta zapadke czy raczej tylko to wchodzi w gre i wymiana kierownicy bo watpie zeby jej nie wygielo :?
Opublikowano
mogę zobaczyć u siebie ale dopiero po południu czy jak zapadka jest zapięta czy można ją wcisnąć to bym ci napisał gdzie wiercić wiartarką w kierownicy żeby w nia trafić , ale to i tak w tedy będziesz miał dziurkę w kierownicy
Opublikowano
dzieki wielkie mam nadzieje ze to cos pomoze bo rozmawiajac z mechanikiem dwiedzialem sie tylko ze w jakims miejscu trzeba wiercic ale w jakim to sie nie dowiedzialem i w tym jest problem :cry:
Opublikowano

ogólnie to wygląda tak , w kierownicy nie masz co wiercić , bloka jak się załączy to tylko stacyjka ją schowa więc jej wciśnięcie nic nieda , ogólnie blokada jest idealnie w lini prostej od dołu kolumny kierowniczej (jak uda mi się wżucić fotke bo piszę z telefonu to wrzucę rozebranej kolumny z osłon tam widać jakiś kanał łączacy stacyjke z blokadą więc pewnie to się wierci ale niewiem na jakiej zasadzie to działa ) jest jeszcze taka opcja że kiera w miejscu blokady ma cieńszą ścianke od strony kolumny niż boczne czyli powinno niby pójść łatwiej odkręcenie śruby i ciągnąć kierę do siebie , tylko że nie ma o co w ten sposób zaprzeć łoma żeby plastików nie połamać , wszystko się wiąrze z jakimiś uszkodzeniami ,

ją bym sprubował tak : odkręcić 2 śruby przy dźwigni od regulacji kierownicy i ją szarpnąć (niestety popęka ale na szrocie to nie będzie drogie ) bo pod kierownicą są jeszcze 2 śruby mocujące ale do nich nie dojdziesz (chyba że odkręć śrubę od kierownicy i ją odciągnij może jednak tam dojdziesz )

wtedy bym albo rozciął ten kanał co pisałem wyżej albo pokombinował przy stacyjce ale niewiele tam widać

Opublikowano
Hej, nic nie wymyślisz. Ja po próbie włamania miałem uszkodzoną stacyjkę, zadzwoniłem po faceta od wymiany zamków w aucie, wymienił mi w godzinę wkładkę z zamkiem bez problemu. Wziął 150 PLN trzy lata temu, do tego oryginalna wkładka z kluczykami 200 PLN.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
ja tego nie robiłem ale widziałem jak koleś z pracy rozwiercił wkładkę stacyjki i śrubokrętem odpalał autko może tak da radę o ile to wina wkładki
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
dzieki wielkie za wszystkie wskazowki ale wczoraj troszke posiedzialem nad stacyjka i udalo mi sie ja zdemontowac. troszke bylo motania ale jakos sie udalo :D :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.