Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!Potrzebuję pomocy,sytuacja wygląda następująco: wczoraj jezdziłem autem po mieście i nagle zaczął strasznie dymić z tłumika na biało i to tak że myślałem że się zapalił :),zjechałem na pobocze i zgasiłem samochód.Po chwili odpaliłem i dalej zaczął dymić,wezwałem pomoc drogową żeby odwiezć do warsztatu,po jakichś 15 minutach odpaliłem żeby podstawić auto pod lawetę i już było wszystko w porządku tyle że z tłumika wykapał mi płyn chłodniczy poznałem po tym bo zabarwił śnieg na niebiesko.Pózniej auto pracowało jakieś 5 minut i nic,płyn nie ubywa!Dziś został rozebrany silnik częściowo tzn.egr suchy, kolektor ssący też!Nie wiem czy jest sens ściągać głowice?
Opublikowano

1. masz DPF? jesli tak to mógł się wypalać

2. jaki poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku? w normie czy ubyło? są jakieś plamy na powierzchni płynu chłodzącego?

3. Na zimnym silniku sprawdź czy pod korkiem oleju jest biała maź. Jesli tak to mogla pójść uszczelka pod głowicą.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
mam filtr cząstek stałych i często pod kompem sygnalizuje że był jakiś błąd .Nie ma plam oleju w płynie i nie ubywa i nie ma także nalotu pod korkiem oleju, oleju w silniku także chyba nie przybyło o ile dobrze pamiętam.
Opublikowano
mogla by wyciec :D przynajmniej bym napil sie czegos cieplego wten mroz :lol: a tak na marginesie to poskladalem go do kupy i nie zdejmowalem glowicy i narazie odpukac wszysko ok.nie czaje juz tego auta :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.