Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie nie mam wiekszych problemow z paleniem auta, nawet ostatnio przy temperaturze -18 st odpalalo (musialem pokrecic rozrusznikiem kilka sekund).

 

Zastanawiaja mnie tylko dwie rzeczy:

- zaraz po uruchomieniu, przez pare sekund (2-3 s), silnik nierowno pracuje

- kontrolka od grzania swiec zapala sie i gasnie(czas swiecenia zalezny od temperatury otoczenia), nie slychac natomiast tykniecia przekaznika (no chyba, ze tykniecie jest bardzo ciche)

 

Z tego co sprawdzilem, to bezpiecznik F104 jest ok. W polowie grudnia podlaczalem auto pod komputer i wtedy wyrzucilo blad "Gluehkerzen bzw. Gluehrelais defekt", po wykasowaniu blad wrocil.

 

Zastanawiam sie, czy to moze byc przekaznik? Jak go sprawdzic? W jakim momencie powinno byc owo tykniecie?

Opublikowano
przekaźnik jest w skrzynce z komputerem w komorze silnika, więc pyknięcia nie usłyszysz. na 99% masz świece żarowe spalone, jedną , prędzej więcej. Przekaźnik w wersji 136KM raczej nigdy się nie psuje. A jak sprawdzić dokładnie świece było nie raz opisywane, wystarczy posiadać multimetr.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.