Skocz do zawartości

Ambient-pressure sensor DDE6.0 sprawdzenie


digger123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jak w tytule

Ambient-pressure sensor według WDS jest to czujnik cisnienia umieszczony w ECU - da się go jakoś sprawdzić z "zewnątrz" puszki, jesli nie to jak rozebrać ECU - odkręciłem wszystkie śruby, ale wygląda tak jakby było jakoś zgrzane, nie chce na siłę żeby czegoś nie połamać, ecu nie ma błędów ale coś wydaje mi sie ze zaniża mi odczyt ciśnienia i z tego powodu turbo jest cały czas na max ustawione

Edytowane przez digger123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

why ??

 

czujnik cisnienia doładowania wymieniony na nówke - podstawiony drugi sterownik turbiny ( elektroniczny )- zachowuje sie tak samo, czujnik temp doladowania sprawdzony, nic wiecej mi nie przychodzi do głowy co moze byc nie tak

turbina zwyczajnie jest "zamknieta" - sztanga ustawiona na max doładowanie, przy odpieciu czujnika doladowania sztanga wraca w środkowe połozenie,

wsad ECU zaktualizowany winkfp - dalej to samo, jeszcze pozostało mi pomierzenie napiecia A_LDF na oscyloskopie bo jest to jak mniewam PWM z wypełnieniem 10%-95%, ale strzelam ze nowy czujnik powinien wystawiac dobry sygnał

 

a jesli mam zostawić ECU to może podpowiesz gdzie szukać dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko się wyraziłem ze turbo przeładowuje ( może nie za bardzo celnie ) chodzi o to że przy podłączonym czujniku doładowania sztanga turbiny jest na samym dole co powoduje jak domniemywam pełne doładowanie, i jak można się domyślić w tej konfiguracji auto zwyczajnie nie odpali bo spaliny nie maja gdzie uciec. Jak odepnę czujnik doładowania - sztanga ustawia się mniej więcej w połowie auto odpala, z chwilą jak mu podepnę czujnik doładowania ( na pracującym silniku słychać jak sztanga leci w duł auto zaczyna obroty zaczynają słabnąć, rury od IC robią się twarde - wtedy też nie reaguje na pedał gazu - trzyma 800 obr / min

 

z chwila wyjęcia czujnika inpa pokazuje 800 ( podejrzewam że jest to default, jak podepne pokazuje 1100) przy zapalonym silniku ( dzisiaj jeszcze zrobię zrzut dla potwierdzenia )

 

wirnik turbiny raczej nie ma oporów - znaczy palcem da się ruszyć - luzów też nie ma

 

dlatego wskazuje mi to na błąd ciśnienia, tylo nie moge nigdzie znaleźć jak odczytac to cisnienie z czujnika w ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.