Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Szanowni koledzy, proszę o pomoc w wyborze fejsa do mojej buni.

Muszę zdiagnozować które świace żarowe są do wymiany, bądź sterownik świec.

Wiem, że temat był wałkowany sporo razy, jednakże mam pewne wątpliwości, o czym poniżej.

 

Posiadam 05/2007 E90 318d Limousine M47N2 Europa , kod produkcji VC11 (wg. VIN i Realoem).

W kabinie mam złącze OBD, w którym obsadzone są następujące piny :

1 , 4, 5, 7, 9, 16.

 

Więc sytuacja się troche komplikuje.

Mam model "PO" 03/2007, jednak brak jest linii DCAN (pinów 6 i 14).

Posiadam tylko linię K ( pin 7).

Dodatkowo, nigdzie nie znalazłem informacji na temat pinu nr. 1, lub 9, do czego one służą ?

 

Czy w tym przypadku mam sie cieszyć, ponieważ nie musze kupować drogiego fejsa DCAN, a jedynie zwykły, z linią K ?

 

Chcę zakupić kabel, który obsłuży programy DIS, INPA.

Czy poniższy kabel będzie odpowiedni dla mojego przypadku? :

http://viaken.pl/pl/diagnoza-bmw/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html

 

Zależy mi na:

- zlokalizowaniu uszkodzonych świec żarowych (lub sterownika)

- LiveData

- błędach modułów (wczesne wykrywanie usterek)

- dokodowywaniu funkcji (dzwięk odczas zamykania drzwi z centralnego zamka)

 

Dziękuję za pomoc!

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
NIe chcę Cię skłamać ale nie ciesz się za bardzo, bo prawdopodobnie będziesz potrzebował droższego fejsa. DIS-a i INPE znajdziesz np u kolegi Tradolf na jego chomiku.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 lat później...
Opublikowano
Odświeżam temat. Mam ten sam problem, gdyż moje e91 jest z 31-05-2007, a również posiadam układ pinów 1 4 5 7 9 16. Znalazłem taki interfejs http://allegro.pl/bmw-2k-d-can-dwie-linie-k-przelacznik-inpa-i6179190894.html#thumb/6 . Sądzisz, że będzie działał prawidłowo u mnie? Chyba, że polecisz coś sprawdzonego od siebie? Dodam, że potrzebuję kabla do diagnozowania i kodowania. Z góry dzięki za pomoc :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przy układzie pinów jak opisałeś 1 4 5 7 9 16 w OBD , jest to linia K na pinie 7 czyli każdy interfejs bedzie działał

K-dcan i zwykły KKL , mimo że od 2007/03 było już DCAN na pinach 6 i 14 to montowali jescze do 2007/08 razem ze starszymi silnikami linie K

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy do e90 z 2010r lub późniejszych potrzebny jest jakiś inny kabel niż K+DCAN? kupiłem kabel od Viak** i za nic nie mogłem się połączyć z moją bunią (2011r ale modelowy 2010 z USA), bez najmniejszych problemów łącze się z E39 przedliftem i po lifcie. Przesuwanie switcha na kablu nic nie daje, zawsze ten sam efekt błąd IFH-0009. Jeżeli działa z E39 to inpa/ediabas są dobrze skonfigurowane, nawet NCS i Rheingold działa. Z gośćmi z helpdesku od Viak*** sprawdzaliśmy napięcia na złączu OBD i też jest ok, zwykły ELM237 jest w stanie się połączyć z samym silnikiem więc i złącze w aucie jest sprawne. Wysyłać kabel jeszcze raz do naprawy, odesłąć im go w piz**, czy to jakiś beznadziejny przypadek?
Opublikowano
Co trzeci interfejs sprowadzany z chin, a takie ma viaken, ma uszkodzoną szyne can. po linii K czyli np z e39 dziala ok.nie licz na to ze ktos je sprawdza przed wysylka pod autem...Oddaj na gwarancji i tyle.
sprzedam iCom Next Ori

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.