Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otoz cofa sie paliwo spowrotem do zbiornika. Wowczas pompa wstepna musi napompowac paliwko i dlatego dlugo musisz krecic. Sprawe zalatwia zamontowanie miedzy filtrem a pompa wtryskowa zaworu zwrotnego. Koszt niewielki a satysfakcja gwarantowana
Opublikowano
z góry dzieki za odpowiedz sorki ze tak pozno odpowiadam ale jade na zwyklym modemie. Napewno zawór zwrotny da rade ale jak myslisz czy to niesa pierwsze objawy padania pompy :!: mam jeszcze pytanko czy jest sens wymienic jej czip ma terac 116km po czipie jakies 130km ale słyszalem ze moze siasc glowica z gory dzieki za odpowidz napewno sie odezwe
Opublikowano

Wymiana chipa jest sprawa wlasciciela samochodu. Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem takiego postepowania ale z tego co wiem to daje dobre efekty.

Zawor zwrotny da rade a czy sa to pierwsze objawy padania pompy?? Nie mam pojecia - moze i sa ale jeszcze daleka droga zanim padnie.

 

Pozdro

Opublikowano

to juz jestem zadowolony, pompa to dos spory wydatek a wiesz jak jest u mechaników " człowiek jest omylny" tylko czego oni zato nieplaca.

Załoze zawór bo juz kupiłem i postaram sie odezwac.

W czoraj zaczełem troche sam grzebac i trafilem na dziwna sytuacje, do filtra paliwa przychodza dwa węzyki jeden od pompy wspomagajacej i z tej strony pompa daje dos dobrze a za filtrem paliwo sonczy sie, kupilem nowy filtr sytuacja sie niezmienila, zadnego zaworku filr "raczej" niema chociaz dochodza tam dwa przewody elektryczne,

moze w filtrze jest jakas poduszka powietrzna?

nie zauwarzylem tez zadnego odpowicznika, moim zdaniem za filtrem pompka powinna dawac taksamo jak praed filtrem

Opublikowano

Szczerze powiem ze nie wiem bo nigdy sie nad tym nie skupialem. Moze i ma leciec wolniej gdyz to paliwko musi przejsc przez filtr co na pewno zwalnia bieg paliwa ponadto pompa wtryskowa ma rowniez sile ssaca. Jezeli autko ci chodzi bez zarzutu raczej bym sie tym nie przejmowal i nie szukal dziury w calym.

Te dwa kabelki o ktorych piszesz to moze byc podgrzewacz paliwa (na gorze obudowy filtra) oraz czujnik wody (na dole filtra).

Nie wiem jak jest zbudowana obudowa filtra u ciebie. U mnie jest odpowietrznik na obudowie filtra w postaci srubki na klucz 10. Jednak nigdy go nie uzywalem. Po to jest pompa wstepna w BMW zeby ona odpowietrzala uklad.

Opublikowano
pytalem troche mechanikow i stwierdzili ze sama pompa musi miec zawor zwrotny, mieszkam kolo Brzegu ( opolskie) nie orientujesz sie czy w tym terenie jest jakis szpec od pomp wiesz taki co skasuje ale zrobi
Opublikowano

chyba doszlem problem , zawór zwrotny jest na powtocie na gorze pompy bardzo slabo czyma próbowalem go przemyc nic nie dalo, w sklepie kupiłem podobny narazi odpukac jest ok

dzieki za podpowidz

Opublikowano

Podobno dobry pompiarz jest w Sobótce ale to wiem tylko ze sluchu.

Nie daj sie nabrac na goscia z Krotoszyna. Mialem z nim okazje chwilke porozmawiac i okazalo sie ze jest kretynem najwyzszej wagi.

I kolejny dobry (podobno) jest w Serbach koło Głogowa - ale to juz masz daleko.

 

Pozdro

Opublikowano

narazie po 24h pali idealnie i jestem zadowolony mysle ze pompiasz nie bedzie poczebny przynajmiej mam taka nadzieje jeszcze raz dzieki za podpowiedz

Jeszcze raz dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.