Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy może wie Ktoś z Was o co chodzi;kiedy wlączam ogrzewanie to nie mogę regulować temperatury,daje abo gorące powietrze abo zimne.BMW 523i sterowanie manualne
Opublikowano
masz prawdopodobnie zepsuty potencjometr sterowania ogrzewaniem. Poszukaj na forum na pewno znajdziesz temat.
Opublikowano
Ja też się podpinam. Ja mam wrażenie, że ogrzewanie i klima działa w systemie 0 albo 1. Więc albo grzeje za mocno albo klima chłodzi za bardzo. Gdzie szukać potencjometru?
Move your head and your ass will follow.........................
Opublikowano
Ja też się podpinam. Ja mam wrażenie, że ogrzewanie i klima działa w systemie 0 albo 1. Więc albo grzeje za mocno albo klima chłodzi za bardzo. Gdzie szukać potencjometru?

Teraz jest zimno i kiedy ustawisz temp na np 21st to i tak z nawiewów leci jak najgorętsze powietrze aby szybko nagrzać w aucie. Kiedy w aucie się nagrzeje to dopiero temp z nawiewów jest o wiele niższa. A na początku może się wydawać ze coś jest nie tak. Sprawdź w długiej trasie czy też tak masz

Opublikowano
Ja też się podpinam. Ja mam wrażenie, że ogrzewanie i klima działa w systemie 0 albo 1. Więc albo grzeje za mocno albo klima chłodzi za bardzo. Gdzie szukać potencjometru?

Teraz jest zimno i kiedy ustawisz temp na np 21st to i tak z nawiewów leci jak najgorętsze powietrze aby szybko nagrzać w aucie. Kiedy w aucie się nagrzeje to dopiero temp z nawiewów jest o wiele niższa. A na początku może się wydawać ze coś jest nie tak. Sprawdź w długiej trasie czy też tak masz

 

 

Też tak jest. Często zdarza mi się robić po 500km dziennie. I aby zmniejszyć temp. w aucie zamiast zmniejszać temperaturę to zmniejszam siłę nawiewu....... więc na bank coś jest nie tak. Dodam jeszcze, że układ chłodzenia mam na bank sprawny. Wymieniałem nawet ostatnio chłodnicę na nową.

Move your head and your ass will follow.........................
Opublikowano
Spróbuj dać całkiem na zimne i podczas jazdy stopniowo ale naprawdę po milimetrze dodawać ciepłe. Oczywiście w dużym odstępie czasu, żeby sprawdzić czy jest różnica i na rozgrzanym silniku.
Opublikowano
Spróbuj dać całkiem na zimne i podczas jazdy stopniowo ale naprawdę po milimetrze dodawać ciepłe. Oczywiście w dużym odstępie czasu, żeby sprawdzić czy jest różnica i na rozgrzanym silniku.

 

 

Różnica jest taka kolego, że jak silnik jest w pełni rozgrzany to jak mam 16 stopni na klimatroniu to wali zimnem jak cholera a jak dodam pół stopnia to daje gorąco...... robiłem różne kombinacje zanim tu napisałem :cool2:

Move your head and your ass will follow.........................
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam uszkodzone (wieszające się lub juz zawieszone) zawory cieczy na nagrzewnicy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podobno da rade je wyczyścić, czy są całkowicie rozbieralne, nie wiem.

Znajdziesz je pod maską po prawej stronie silnika (jak patrzysz od przodu) praktycznie przy samej przegrodzie.

Idą od nich węże na nagrzewnice i do silnika.

Wyglądają tak: http://allegro.pl/zawory-weze-rury-wody-nagrzewnicy-bmw-e39-2-8-i2063456977.html

Niektóre modele mają jeszcze pompkę pod zaworami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.