Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Bylo o sprzeglach juz duzo, wiem ale nie moge znalezc tego co mi trzeba...

Po wcisnieciu sprzegla pojawia sie dziwny dzwiek (rzezi, czasem tez lekko zapiszczy), jakby lozysko sie zacieralo....

Przy ruszaniu z wolnych obrotow szarpie (jesli przekrocze 1200 obr/min, juz nie szarpie..)

Jadac juz (nie dotykajac pedalu sprzegla) wszystko jest pieknie, dodaje gazu puszczam i nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko normalnie...

 

Teraz pytanie:

Czy jest mozliwe aby dwumas byl walniety (szlyszalem ze wtedy szarpie w czasie jazdy), czy jest mozliwe ze to wszysko jest tylko przez lozysko...?

Opublikowano

łozysko oporowe sie juz rozlatuje albo rozleciało

jak sie konczy łozysko oporowe to mocno zuzywa słoneczko w sprzegle z czasem słoneczko pęka a jego czesci wpadają do sprzegła

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano

Jesli mam kupic docisk, tarcze, i lozysko jestem szczesliwy

Jesli jeszcze dwumas, to.... troszku smutniejszy....

Co masz na mysli ze wpada do sprzegla? Gdzies w dwumas?

Opublikowano

Odswiezam i pytam....

Po czym poznac skonczony dwumas?

I czy sa jakies specjalne myki przy wymianie sprzegla, typu nie wiem np. odpowietrzanie itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.