Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam po 4-5 dniach nie odpalania auta jest problem duży problem z jego uruchomieniem ,gdy to sie uda kopci i szarpie po chwili wraca do normy. Znajomy twierdzi ze uszczelniacze na zaworach przepuszczają olej który ścieka do komory podczas postoju czy to jest mozliwe ? Pół roku temu robilem glowice planowanie ,uszczelka,uszczelniacze fakt ze po tym remoncia pali wiecej oleju 1l-tys km castrol 10W40
Opublikowano
Witam,mam po 4-5 dniach nie odpalania auta jest problem duży problem z jego uruchomieniem ,gdy to sie uda kopci i szarpie po chwili wraca do normy. Znajomy twierdzi ze uszczelniacze na zaworach przepuszczają olej który ścieka do komory podczas postoju czy to jest mozliwe ? Pół roku temu robilem glowice planowanie ,uszczelka,uszczelniacze fakt ze po tym remoncia pali wiecej oleju 1l-tys km castrol 10W40

jest możliwe. Zrób próbe olejową. Zobacz też świece jak wyglądają bo uszczelka pod pokrywą mogla pójść nie po zewnętrznej a po wewnętrznej stornie

Opublikowano

a z jakiego powodu robiles remont?

 

i dlaczego po remoncie zalales pol-syntetykiem?

Opublikowano
Co znaczy próbę olejowa i jak to sie robi ?

Musisz podjechać do mechanika powiedzieć, że chcesz zrobić próbę olejową bo chcesz wiedzieć czy masz uszczelniacze do wymiany. Sam tego nie zrobisz.

No i by się przydało abyś odpisał koledze wyżej bo dobrze goda :)

Po typ połowicznym remoncie który robiłeś warto zalać syntetyk. Między innymi uszczelniacze zaworowe bardzo dostają na półsyntetykiem który jak dla mnie jest prawie, że olejem mineralnym.

Opublikowano
głowica byla krzywa ,mechanik wywiózł gdzies glowice podobno tam gdzie sie tym zajmują.A nie bedzie wiecej palił oleju gdy zmienie na syntetyk ?
Opublikowano

według mnie robota nie poszła zbyt dobrze cylindry masz zalane olejem oddaj na reklamacje

swoją drogą po przegrzaniu silnika trzeba bardzo uwazać na każdą czesc bo bmw nie lubi temperatury

moze sie okazac ze silnik jest do wyrzucenia

 

bedzie wiecej palił jak była skrzywiona to jest do wyrzucenia

 

jakby co to mam silnik na czesci m54 2L na 2 Vanosach

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
Prawidłowo wyremontowana głowica powinna mieć wymienione uszczelniacze.Tym bardziej,że nie podnosi to strasznie kosztów,o ile pamiętam jeden uszczelniacz to koszt około 3pln x 24 to 72pln.
Opublikowano
Witam,mam po 4-5 dniach nie odpalania auta jest problem duży problem z jego uruchomieniem ,gdy to sie uda kopci i szarpie po chwili wraca do normy. Znajomy twierdzi ze uszczelniacze na zaworach przepuszczają olej który ścieka do komory podczas postoju czy to jest mozliwe ? Pół roku temu robilem glowice planowanie ,uszczelka,uszczelniacze fakt ze po tym remoncia pali wiecej oleju 1l-tys km castrol 10W40

Pewnie nie robił uszczelniaczy albo zalozył ci jakies zamienik i sa do pizzdy moga byc np.za luzne glowica po remoncie u fachowca to jest planowanie dotarcie zaworow i zalozenie uszczelniaczy proponuje kupic orginal sa o niebo lepiej wykonane i jak pali 1litr oleju to robota poszla na marne tyle ja osobiscie bym zwalal jeszcze raz glowice i daj do regeneracji u zaufanego mechaniora

Opublikowano
Hej u mnie przepuszczają uszczelniacze jak w każdym M70, ale problem jest tylko na moment po uruchomieniu silnika po paru godzinach postoju. Na drugi dzień pali od strzała, a mam uszczelniacze niewymieniane od nowości. Dymka olejowego puści może przez ułamek sekundy. U mnie ubytek oleju 0,5l/1tyś km olej syntetyczny 5W40, jeszcze puszcza na simmeringu od strony skrzyni, u Ciebie to spalanie oleju jest gigantyczne w tak małym silniku. Tych uszczelniaczy chyba tam wogóle nie ma. W BMW po przegrzaniu silnika głowicę się wyrzuca, powie Ci to każdy fachowiec, który zajmuje się regeneracją głowic. Szukaj dobrej używki, daj fachowcom do sprawdzenia, zrób gniazda i zawory, planuj i zakładaj, nowe uszczelniacze również.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.