Skocz do zawartości

316i - Łapie temperature a z nawiewow leci zimne powietrze..


lpark_rc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

Pytanie takie jak w temacie - e36 1.6 benzyna - Łapie temperature silnika a z nawiewow leci zimne powietrze.. Dlaczego?

Dodam ze po przejechaniu z 10km na rozgrzanym silniku zaczyna leciec cieple... mimo tego ze juz wczesniej dawno wskaznik pokazywal ze krecha stała demba...

Czasem zdarza sie tak ze pogrzeje chwile i zaraz znow leci zimne powietrze.. Temperatura caly czas sie utrzymuje..

Termostat?

 

 

pS. dODAM ZE plyn byl wymieniany , nie ma wyciekow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Może w takim razie masz zamuloną nagrzewnicę?

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przyczyn może być kilka. Kanaliki w nagrzewnicy są mniejsze niż te w chłodnicy. Co za tym idzie jest ona bardziej narażona na zatkanie, ograniczenie przepływu cieczy chłodzącej itp. Do możliwych przyczyn należą: układ zalany wodą, co powoduje nagromadzenie kamienia; dawno nie wymieniany płyn; dolanie do układu środka uszczelniającego, bo gdzieś był wyciek i jeszcze kilka.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem już to na forum jak ja przepłukuje układ

czytaj:

wlewasz wodę tak

odpowietrzasz układ i

jedziesz na jazdę tak ze dwa

km

wracasz do domu spuszczasz

wodę i ponownie nalewasz

świerzej tylko nie zimnej wody

do układu odpowietrzasz

jedziesz znów w trasę ze dwa

kilometry i wracasz i

spuszczasz tą wodę i wlewasz

właściwy płyn i odpowietrzasz

układ i już

pamiętaj aby za każdym

razem siła nawiewu

ustawiona była na maksa

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

visko załańcza się pod wpływem temperatury chyba że masz zespawane na sztywno to mogła pompa paść

 

jest to na forum poszukaj

 

kolego jest to dział e36 a nie 39

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zasprzęgnięte wisko będzie niedogrzewało silnika, a co za tym idzie i samego wnętrza. elukaes, czytaj dokładnie wszystko, przecież jak byk jest napisane, że pytanie dotyczy 316i... I przestań pisać z telefonu co 4 słowa klikając enter, bo mnie krew zaleje :twisted2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok poprawie się jestem na urlopie i wygodniej mi tak było bo mam małego szkraba pod opieką i wiecie jak to jest.Nie klikam enter tylko to wina telefonu była nie wiem czemu,faktycznie może to wkurzać niektórych ale ok.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.