Skocz do zawartości

316ti SWIECI SIE KONTROLKA "Pogorszenie ukladku..."


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem ze swoim autem a doladnie chodzi mi o to ze stalo auto na dworzu dwa dni i nie chcial odpalic wiec odpalilem go z popychu po odpalenieu auta przejechalem jakies 20 km i zapalila mi sie kontrolka silnika (pogorszony uklad spalin) i zaczol mi strasznie kopcic i stracil moc po wyjeciu kluczyka palila sie kontrolka oleju na pomaranczowo po wlozeniu i przekreceniu go i wyjeciu zgasla wie ktos moze o co chodzi :(( bo slyszalem ze to moze byc uszczelka pod glowica :(( i sorki jesli pod zlym tematem to dalem ale jestem nowy sorki i pozdrawiam
Opublikowano

Litości człowieku :duh: Stąd do diagnozy głowicy jeszcze kilometry... Po pierwsze przeczytaj instrukcję obsługi, a dowiesz się, że kontrolka oleju paląca się na żółto to niski stan oleju, a kontrolka pogorszenia składu mieszanki - inaczej check engine, to taki kapryśny twór. Poczytaj na forum o check engine i możliwych przyczynach.

Z Twojego cokolwiek beznadziejnego opisu wynika bardziej, że zamarzła Ci odma i wywaliło olej silnikowy przez układ wydechowy - zdarza się szczególnie w silnikach N42 i tego typu. Nie dowiesz się póki nie sprawdzisz. Przez internet też nikt Ci nie odpowie, bo wróżek tu nie ma... Masz zaolejony wydech, a w silniku suszę? MORE DETAIL!!! :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
uklad wydechowy byl lekko pokryty mazia z oleju ale dlaczego na pokrywie od oleju zrobil sie osad w kolorze cappucino i nie mam plynu w chodnicy ;/
Opublikowano
Fajnie, że teraz o tym braku płynu w chłodnicy wspominasz :duh: Akurat maź pod korkiem wlewu oleju to standard tego silnika, szczególnie przy niesprawnej odmie. A co do braku płynu - czasem zdarza się, że go gdzieś ubywa. Ile musiałeś dolać i kiedy ostatnio sprawdzałeś jego stan???

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
szczerze Ci powiem ze nie sprawdzalem go wogole ;/ i to przez dluzszy nie myslalem wogole ze moze gdzies uciec ;/
Opublikowano

Witam

 

Więc masz jakby jedną rzecz rozwiązaną. Nie wiesz ile było płynu w chłodnicy, a co za tym idzie nie wiesz, czy jest to objaw związany z tym, co się teraz stało. Przyjmij wersję lepszą, że nie jest to związane i eliminuj dalej.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
wiesz co rozebrali mi ta glowice i tak dalej i w 3 pierscieniu byl olej i naraze wzieli ta glowice do sprawdzenia co z nia
Opublikowano
Wątpliwa sprawa aby to była wina uszczelki pod głowicą,na pewno jak pisał kolega mattiss przymarzła odma i olej wyrzuciło,dlatego zaczął kopcic,jak bym odmroził auto w ciepłym garażu,wyczyścił odmę uzupełnił olej,skasował błąd i jak by nie pomogło szukał bym innych przyczyn
Opublikowano

Witam

 

Jak ma nie być oleju, jak silnik go zassał i wyrzucił wydechem. Możemy się tu mylić, bo nie widzieliśmy Twojego silnika, ale możesz równie dobrze paść ofiarą mechanika naciągacza... N42 wymaga zestawu do blokowania rozrządu, żeby to wszystko poskładać do kupy...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
czekam na powrot glowicy i strasznie jestem ciekawy co wymysla . i dlaczego uciekl mi plyn z chlodnicy ;/
Opublikowano
do silnika sie plyn z chodnicy nie dostal wiec najprawdopodobniej jakis wyciek z wezyka a glowica jutro ma przyjsc zobaczymy co bedzie
Opublikowano
glowica jest ok. ale chca mi teraz wymienic pierscienie nie wiem czy wymienic je wszystkie czy wystarczy jak wymienia jeden ?
Opublikowano

Co??? Jakie pierścienie?! :shock: Stary, od tygodnia Ci mówimy, że jesteś naciągany, a Ty nadal swoje :mad2:

Mechanika zmień, a nie pierścienie!!! Dlaczego chcą to zrobić? Cylinder porysowany? Pierścienie zużyte? Pewnie nawet nosi ślady fabrycznego honowania i wygląda jak nówka, a goście Cię drenują bezlitośnie... Pewnie, że głowicę masz całą, jak nic jej nie było. Pokazali Ci chociaż starą uszczelkę spod głowicy? Widać na który cylinder puszczała? Czy wygląda jak nowa, bo nic jej nie było? :duh:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
W 3 byl pierscieniu znajdowal sie olej tylko nie wiem skad on sie tam wziol i oni chca wymienic je koszt wymiany i sprawdzenia glowicy plantowanie 560 zl juz mnie wynioslo i niby ten rzemieslnik (mechanik) chce jeszcze wymienic mi panewki bo niby sa zuzyte tylko ja sie nie znam na tych panewkach ;/ i powiem Ci ze nie wiem czy one sa zluzyte czy nie :( a najwazniejszcze jest to ze nie wiem i pewnie oni tez nie wiedza skad sie wziol olej w tym pierscieniu czy moze to byc wina odmy ze przymarzla.... czy po wymianie tego bedzie wszystko wporzadku ? odp pliz pozdrawiam
Opublikowano

Witam

 

Wszyscy Ci to mówią od 20 postów, a Ty dalej swoje. Od początku trzeba było tylko kupić odmę, wyczyścić silnik i po sprawie!! Widziałeś swoją starą uszczelkę spod głowicy? Nosiła ślady przecieku? Pewnie nie, a teraz pewnie się zgubiła lub została już dawno wyrzucona i pan mechanik nie będzie Ci mógł jej pokazać :duh:

Zawiozłeś auto do jakiegoś rzeźbiarza, on wyczuł, że się nie znasz, teraz Ci wymieni pół silnika, później nie uda mu się tego poskładać, bo trzeba mieć przyrządy, żeby zestawić rozrząd w tym silniku i będziesz w plecy na kasie i będziesz szukał drugiego silnika :duh:

Tak nawiasem, to kolega wolfiks miał to samo, co Ty i już nawet kupił silnik na zapas i teraz nie ma co z nim zrobić :mrgreen:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Hahaha, co za typ. Ewidentnie CI zamarzła odma i wywaliło olej wydechem... Dokładnie to samo miałem końcem stycznia i do tej pory stoi samochód.
Opublikowano

powiedz mechanikowi zeby wkładał głowice i niech nie tyka pierścieni

a że był tam olej to chyba normalne bo inaczej do wydechu sie nie przedostanie jak przez tłoki

 

kolega "mattiss" ci to jasno i dosadnie wyjaśnił

 

co do płynu jak nie zaglądałeś to może tam była połowa wody ??? takie żeczy przed zimą sie zawsze sprawdza jak nie masz auta jeszcze porobionego przez siebie (wymiany płynów,oleju,filtrów) własnei po to sie po kupnie wymienia zeby sie z ręką w nocniku nei obudzić

 

ps.zabieraj auto i zmień mechanika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.